Асистент/ка Виконавчої директорки

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
k.smoliar

Amnesty_logo_
Асистент/ка Виконавчої директорки

Amnesty International в Україні шукає організовану та надійну людину на посаду асистента(-ки) виконавчої директорки. Це посада на повний робочий день, яка передбачає підтримку виконавчої директорки у щоденній роботі та довгостроковому плануванні. Ми шукаємо людину з відмінними комунікативними навичками (як англійською, так і українською мовами), проактивним мисленням і високим рівнем трудової етики. Ми будемо особливо раді бачити на цій посаді людину, яка поділяє нашу пристрасть до захисту та просування прав людини.

Хто ми:

Ми – українське представництво міжнародної правозахисної організації Amnesty International. Ми проводимо дослідження, адвокацію, освітні та громадські кампанії, щоб відстоювати права людини під час війни. Ми прагнемо створити майбутнє, в якому правами людини користується кожен.

Що передбачає ця роль:

- Організація розкладу, зустрічей, поїздок і документації  

- Професійне ведення ділового листування та обробка конфіденційної інформації

- Підготовка презентацій, звітів та брифінгів 

- Пошук та систематизація інформації для підтримки ухвалення рішень

- Ведення внутрішньої документації, шаблонів та бази знань

- Вивчення нових інструментів та систем для покращення ефективності роботи

Вимоги:

- Вільне володіння українською та англійською мовами, як письмовою, так і розмовною (щоденне використання)

- Ступінь бакалавра або еквівалентний досвід роботи

- Сильні комунікаційні та організаційні навички 

- Цифрова грамотність: Microsoft Office, інструменти ШІ для організації роботи 

- Відданість цінностям прав людини та хороший етичний компас

- Готовність навчатися, уважність до деталей і почуття відповідальності 

Що ми пропонуємо: 

- Повна зайнятість зі стандартним 3-місячним випробувальним терміном

- Конкурентоспроможна заробітна плата та можливості професійного зростання

- Медичне страхування (після одного року співпраці)

- 24 дні відпустки, 7 особистих вихідних та оплачуваний лікарняний

- Гнучкий графік роботи та можливість працювати віддалено

- Середовище співпраці й підтримки з можливостями для розвитку та навчання

Місцезнаходження:

Наш офіс знаходиться в Києві. Вакансія відкрита для кандидатів, які наразі проживають в Україні, з гнучкими умовами для тих, хто перемістився в межах країни. Наш київський офіс доступний для особистої роботи, але ми також повністю підтримуємо віддалену роботу. Час від часу може знадобитися особиста присутність або відрядження, залежно від завдань.

Ми прагнемо створити різноманітну та інклюзивну команду

Ми будемо раді заявкам від людей різного походження, зокрема від тих, хто історично недостатньо представлений або маргіналізований. Це, зокрема, але не винятково, люди з інвалідністю, члени(кині) LGBTQI+ спільноти, члени(кині) етнічних та релігійних меншин, внутрішньо переміщені особи, ветерани та ті, хто має досвід нерівності чи дискримінації. Якщо ви потребуєте пристосувань на будь-якому етапі процесу подання заявки або у вашій подальшій роботі з нами, будь ласка, повідомте нам про це.

Як подати заявку

Будь ласка, надішліть наступну інформацію на адресу [email protected] з темою листа «Executive Assistant» до 14 червня 2025 року:

  • Резюме
  • Короткий мотиваційний лист (максимум 1 сторінка) з обгрунтуванням, чому вас зацікавила ця посада та як ваш досвід відповідає місії та цінностям Amnesty International в Україні
  • Ваші очікування щодо заробітної плати
  • (Необов’язково) Коротка інформація про будь-які акомодації (пристосування), які можуть знадобитися вам під час подачі заявки або під час роботи на цій посаді.


Останні публікації цього розділу:

Експерт/ка з питань підтриманого проживання

Менеджер/ка з комунікацій

Послуги менеджера/ки з комунікації

Послуги фінансового асистента_ки

Послуги спеціаліста_ки із закупівлі

Послуги юриста_ки