ПРОДОВЖЕНО_Закупівля канцтоварів, товарів для фасилітації та устаткування за рамковим договором

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
legal_dev_network

зовнішнього-ї консультанта-ки з посилення спроможності спільнот та громад, копия (2)
ПРОДОВЖЕНО_Закупівля канцтоварів, товарів для фасилітації та устаткування за рамковим договором

Мережа правового розвитку (МПР) – це спілка організацій громадянського суспільства, які сприяють людиноцентричному правосуддю шляхом надання безоплатної правової допомоги, правової просвіти, досліджень, стратегічної адвокації та впровадження інших інструментів посилення правових можливостей з 2009 року.

Громадська спілка “Мережа правового розвитку” оголошує відкритий тендер на закупівлю Канцтоварів, товарів для фасилітації та устаткування. З переможцем тендеру буде укладений рамковий договір. 

Кінцевий термін подачі заявок: 26 травня 2025 року до 23:59 за київським часом.

Повні заявки повинні надаватись українською мовою в одному екземплярі на електронну пошту [email protected] із маркуванням: «Тендер № LDN_2025_05_08» не пізніше 23:59, 26 травня 2025 року.

Будь ласка, ознайомтесь з переліком умов та вимог до подання пропозиції: Запит на пропозиції № LDN_2025_04_24.

Закупівля буде здійснена за ЛОТами:

  • ЛОТ 1 Канцтовари.
  • ЛОТ 2 Товари для фасилітації.
  • ЛОТ 3 Устаткування.

Учасники тендеру можуть подати свою пропозицію на будь-який ЛОТ. Оцінювання буде здійснюватись за ЛОТами.

Термін дії рамкового договору: два роки.

Вимоги до потенційних постачальників:

  • Досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів, що підтверджується аналогічними договорами;
  • Відповідність технічним характеристикам запитуваних товарів;
  • Здатність виконувати поставки товарів у визначений термін;
  • Можливість надання оригіналів супроводжуючих документів через електронний сервіс “ВЧАСНО”.

Для участі в конкурсі учасник/ця надає:

  • Підписана Тендерна форма, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток А). 
  • Підписана Технічна специфікація, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток Б).
  • Підписана Фінансова пропозиція, заповнена за зразком та надіслана у форматі .pdf (див. Додаток В).
  • Інформаційна довідка з виконаними договорами та контактами попередніх замовників за останні два роки.
  • Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію та копія документу, що підтверджує податковий статус.
  • Належним чином підписаний Кодекс поведінки для постачальників, надісланий у форматі .pdf
  • Рекомендації та відгуки (за наявності). 

Щодо додаткових питань, просимо звертатись на пошту [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Закупівля побутової техніки

Закупівля меблів в асортименті

Тендер на закупівлю та доставку твердого палива (дрова колоті, паливні брикети, паливні пелети)

Запит цінових пропозицій на постачання планшетів

Запит цінових пропозицій на постачання захисного спорядження та рацій

Тендер на закупівлю послуги з перевезення пасажирів