Тендер на постачання Наборів будівельних матеріалів
ЗАВЕРШЕНО
Громадська Організація «СОНЦЕ.ЮА» запрошує до участі в тендері на постачання Наборів будівельних матеріалів, відповідно до складу вказаному у специфікації тендерного запрошення (Додаток №1).
| 
 1  | 
 Мета закупівлі  | 
 Надання благодійної допомоги постраждалому населенню Донецької, Харківської, Запорізької, Дніпропетровській областей  | 
| 
 
  | 
 Організатор закупівлі  | 
 ГО «СОНЦЕ.ЮА»  | 
| 
 2  | 
 Предмет закупівлі:  | 
 ЛОТ 6 – Набір будівельних матеріалів  | 
| 
 
  | 
 Кількість, обсяг поставки товарів  | 
 550 шт.  | 
| 
 
  | 
 Адреса поставки товарів  | 
 м. Запоріжжя, Бульвар Парковий 1Б  | 
| 
 3  | 
 Кінцевий термін подання пропозиції  | 
 До 29.07.2024 включно до 14:00.  | 
| 
 
  | 
 Дата та час розкриття тендерної пропозиції  | 
 29.07.2024 з 14:00  | 
| 
 4  | 
 Перелік предмету закупівлі:  | 
 Додаток № 1 до запрошення – Специфікація Набір будівельних матеріалів  | 
| 
 5  | 
 Умови та терміни доставки:  | 
 До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, мають відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку зазначених наборів у вказаний термін, у вказаній кількості та мати можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, сертифікаті якості, тощо). 
 Поставка наборів здійснюється за рахунок Постачальника. 
 Постачальник має гарантувати поставку наборів до складу в м. Запоріжжя у три етапи: 
 Оплата відбуватиметься відповідно до етапів поставок. Поставку наборів необхідно здійснити не пізніше 5 робочих днів з дати отримання замовлення від Організатора. 
 Постачальник зобов’язується поставити набори будівельних матеріалів. У випадку, коли упаковка товару буде пошкоджена з вини Постачальника (при пакуванні, транспортуванні, тощо), Організатор має право не приймати такий товар частково або усю поставку. Організатор може прийняти такий товар за умови, що Постачальник зобов’язується замінити неякісний/пошкоджений товар протягом 5-ти робочих днів. 
 Замовник залишає за собою право змінити адресу постачання товарів та кількість наборів, як в бік збільшення, так і в бік зменшення.  | 
| 
 6  | 
 Відхилення пропозиції:  | 
 Організатор може відхилити будь-яку пропозицію, яка не відповідає умовам Запиту пропозицій. Організатор не зобов’язаний приймати пропозицію за найнижчою ціною або будь-яку пропозицію і залишає за собою право прийняти будь-яку пропозицію повністю або частково, а також відмовитися від будь-якої пропозиції або всіх пропозицій без пояснення причин, а також укласти договір на будь-яких або інших умовах.  | 
| 
 7  | 
 Супроводжувальні документи поставки:  | 
 - договір; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД)); - копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку); - оригінал рахунку; - оригінал видаткової накладної.  | 
| 
 8  | 
 Гарантія якості:  | 
 Виконавець гарантує якість товару та відповідну заміну товару у період 14 днів відповідно до законодавства України. Товари мають бути якісними, в не пошкодженій упаковці. 
 Термін придатності товарів, що входять до набору має бути не менше 50% від загального терміну придатності продукції!  | 
| 
 9  | 
 Умови та спосіб оплати, порядок ціноутворення:  | 
 На підставі укладеного договору по безготівковому розрахунку, відповідно до етапів поставки: 
  | 
| 
 10  | 
 Порядок подання пропозиції: 
  | 
 - надіслати заповнений Додаток №1, відсканований, з підписом/печаткою керівника; - копія свідоцтва про державну реєстрацію, (з відповідними Класифікаторами Видів Економічної Діяльності (КВЕД)); - копія документу, що підтверджує податковий статус (свідоцтво та витяг з реєстру платників ПДВ або з реєстру платників єдиного податку); - довідка про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів (обов’язкових платежів); - для підтвердження досвіду роботи у сфері постачання аналогічних товарів – мінімум 2 (два) попередні договори з іншими контрагентами та/або видаткові накладні, закріплені підписами сторін; - альтернативно, по кожній позиції: декларація (посвідчення/свідоцтво/сертифікат) виробника про якість (відповідність) товару та/або сертифікат якості. - надати зразки згідно вимог Організатора.  | 
| 
 11  | 
 Умови участі:  | 
 Виконавець, зацікавлений у наданні послуг повинен бути суб’єктом підприємницької діяльності та володіти необхідними ліцензіями та дозволами для здійснення відповідної діяльності, мати досвід роботи у сфері постачання товарів в різні регіони України. 
 Товари та бренди у пропозиції учасників не мають бути виробництва наступних країн – Російська Федерація та Республіки Білорусь.  | 
| 
 12  | 
 Гарантія поставки та ціни:  | 
 Постачальник зобов’язаний мати товари на складі (весь перелік товарів) у кількості не менше 70% на момент укладання угоди. Запропонована ціна на товар є дійсна протягом 30 днів. 
 На випадок, якщо в процесі постачання наборів, деякі товари, будуть відсутні на ринку або на складі постачальника, можна замінювати позицію набору рівноцінним товаром іншої ТМ, не порушуючи ціну, кількість та об’єм товару в нижчу або вищу сторону (наприклад, якщо заявлено 1 л рідкого мила ТМ Х, має бути не менше 1 л мила рідкого ТМ Y) за погодженням Замовника.  | 
| 
 13  | 
 Місце та термін надання цінових пропозицій:  | 
 Неповні пропозиції (без відповідей по кожному з пунктів у Додатку №1, сертифікатів якості) та пропозиції, надіслані після вказаного терміну, вважатимуться недійсними і розглядатися не будуть. 
 Цінові пропозиції надсилати на e-mail: [email protected]  | 
| 
 14  | 
 Критерії вибору виконавця:  | 
  | 
| 
 15  | 
 Додаткова інформація:  | 
 Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією, відповідно до мети, предмету та умов тендеру. В результаті оцінки тендерних пропозицій Тендерною комісією буде рекомендовано переможця тендеру. Організатор тендеру має право відмінити тендер у цілому без надання роз’яснень учасникам. Надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим тендерним оголошенням учасник підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що Організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що Організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. Участю у тендері учасник погоджується зі всіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати. Організатор тендеру залишає за собою право вести переговори щодо умов замовлення (термін, ціна, заміна до 5 найменувань у складі набору по якості) з учасником. Організатор не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником, якщо будь-яка інформація про учасника повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов запиту, та/або питань, неврегульованих умовами запиту, остаточне рішення приймається Організатором. Рішення Організатора є остаточним та оскарженню не підлягає.  | 
| 
 16  | 
 Інформація про маркування:  | 
 Маркування на коробці, яке включатиме: назву набору; номенклатурний перелік/найменування; вага/кількість; терміни придатності; напис «Гуманітарна допомога – Не для продажу»; у кожному наборі також має бути інструкція про те, для чого і як його слід використовувати; логотипи/брендінг – відповідно до консультацій із Благодійним Фондом.  | 
Додаток № 1
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ (Скачати Документ https://docs.google.com/document/d/1aJG_7vYxPeWnCxrNpcyi80Ock43Tw-lE/edit?usp=sharing&ouid=109147198239249646932&rtpof=true&sd=true)
Уважно вивчивши умови тендерного запрошення, цим подаємо на участь у торгах свою цінову пропозицію:
- Повне найменування Учасника _______________________________________________________
 - Фізичне місцезнаходження ___________________________________________________________
 
- Телефон _________________________ e-mail: _____________________________________
 - Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) _______________________________________________
 - Код ЄДРПОУ ______________________________________________________________________
 - Довідка про діяльність фірми (КВЕД) __________________________________________________
 - Статус платника податків: платник чи неплатник ПДВ (обрати статус – підкреслить свій варіант).
 - Контактна особа (прізвище, ім’я по батькові, телефон) __________________________________________________
 - Умови оплати (підкреслить свій варіант):
 
- за фактом отримання товару;
 - перші 50% від суми поставки сплачуються Замовником шляхом попередньої оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника, другі 50% сплачуються Замовником після поставки Товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання рахунку Постачальника та підписання відповідних накладних.
 
- Підтверджуємо очікуваний термін доставки з дати отримання замовлення від Замовника – 5 робочих днів.
 - Запропонована вартість предмета закупівлі – Набір будівельних матеріалів, складає ХХХ грн ХХ коп (у дужках вказати суму прописом), а загальна сума всього обсягу поставки (550 шт. наборів) складає ХХХ грн ХХ коп (у дужках вказати вказати суму прописом).
 
Специфікація набору будівельних матеріалів
| 
 №  | 
 Найменування  | 
 Одиниця виміру  | 
 Кількість одиниць  | 
 Бренд (торгова марка)/ виробник  | 
 Фактична вага/об’єм запропонованого товару  | 
 Ціна за одиницю (з ПДВ)  | 
 Загальна ціна (з ПДВ)  | 
| 
 1  | 
 Посилений пластиковий брезент, 4*5м  | 
 шт  | 
 3  | 
||||
| 
 2  | 
 Прозорий пластиковий лист, 10м*3м  | 
 м²  | 
 30  | 
||||
| 
 3  | 
 Рейки, 25х100х4500 мм  | 
 шт  | 
 10  | 
||||
| 
 4  | 
 Цвяхи для рейок, 60 х 2,5 мм  | 
 кг  | 
 0,1  | 
||||
| 
 5  | 
 Дошка ДСП, 250 х 125 см  | 
 шт  | 
 2  | 
||||
| 
 6  | 
 Планка, 20х20х2000 мм  | 
 уп  | 
 20  | 
||||
| 
 7  | 
 Цвяхи для планки, 40 х 1,2 мм  | 
 кг  | 
 0,05  | 
||||
| 
 8  | 
 Монтажна піна, балон 850 мл  | 
 шт  | 
 1  | 
||||
| 
 ВСЬОГО  | 
|||||||
Вимоги до продукції і порядку ціноутворення на продукцію:
- Уся продукція має бути в оригінальній заводській упаковці (фасуванні).
 - Відхилення від ваги/об’єму, зазначеного у таблиці вище, може бути у межах +/-10%; фактичні вагу/об’єм необхідно зазначити у стовпчику «Фактично запропонована вага/об’єм».
 - Ціни вказуються із врахуванням всіх витрат (на транспортування, завантаження, розвантаження, пакування та т. ін.), що сплачуються або мають бути сплачені.
 
- Ми зобов’язуємося дотримуватися умов цієї пропозиції 30 днів з дня подання цінової пропозиції. Наша пропозиція є обов’язковою для нас.
 - Якщо нашу пропозицію буде обрано, ми зобов’язуємося підписати Договір про закупівлю у строк не пізніше ніж через 3 робочі дні з дати отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
 - Одночасно засвідчуємо, що наша компанія не є банкрутом і не ліквідується, не має справи у судовому впровадженні, не укладала угоди з кредиторами, не призупинила діяльність, не є учасником процесів з даних питань, не знаходиться в будь якій аналогічній ситуації, що випливає із подібної процедури відповідно до національних правил чи законодавства; одночасно повідомляємо, що не існує обставин конфлікту інтересів між замовником і нами, а саме, відсутні родинні, емоційні зв’язки, спільні політичні, економічні чи інші види інтересу.
 
Дата___________________
________________________________ ___________ ________________
(посада керівника учасника
або уповноваженої ним особи) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.

                        
                    
                    
                    
                    
                    