Відкритий тендер із закупівлі меблів для перукарської майстерні в реабілітаційному центрі

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

тендер-tender-1-10
Відкритий тендер із закупівлі меблів для перукарської майстерні в реабілітаційному центрі

БО «Благодійний фонд «Медичні інновації» в межах грантового проєкту «Центр зі збільшення можливостей для працевлаштування людей з інвалідністю», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю меблів для перукарської майстерні в реабілітаційному центрі Unbroken.

Дата оголошення про тендер: 08 січня 2024 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 22 січня 2024 р., 23:59

Предметом закупівлі є  меблі для перукарської майстерні.

Детальний опис товарів, що оголошуються (специфікація) за посиланням.

Строк надання товарів: протягом 15 днів від дати підписання Договору поставки.

У вартість послуг повинна бути включена доставка товару до місця призначення – м. Львів, вул. Івана Миколайчука, 9 (вказати адресу доставки)

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України, мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури
  5. Зразок договору поставки товару
  6. Документи, що підтверджують досвід (рекомендаційні листи, догвори на аналогічні роботи/послуги тощо)

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність товарів
  3. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення
  4. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора
  5. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання товарів/послуг

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: [email protected], до 21 січня 2024  року.

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повної передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Відкритий тендер RPP/2023/12/01/PPP і назва учасника» до 22 січня 2024 р., 23:59, а також у письмовій формі із зазначенням “Відкритий тендер: закупівля меблів для перукарської майстерні” за адресою: м. Львів, пл. Ринок, 1 у строк до 22 січня 2024 р., 17:00.  Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 23:59, 22 січня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 22 січня 2024 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контактна особа: Владислав +380960668691

Форма тендерної пропозиції та додаткові матеріали за посиланням.


Останні публікації цього розділу:

Тендер на рамкову угоду на легкі ремонти, заміну віконних та дверних блоків, покрівельні роботи в Синельниківському районі Дніпропетровської області та Запорізькому районі Запорізької області/Framework agreement for Light repairs, the replacement of windows and doors frames, roofing works in Synelnykivskyi district Dnipropetrovska oblast and Zaporizhskiy district Zaporizhska oblast.

Обрання постачальників послуг оренди складського приміщення, управління складським процесом в місті Апостолове

Закупівля послуг таргетолога

Закупівля послуг з поточного ремонту приміщення, призначеного для функціонування транзитного центру тимчасового проживання в місті Запоріжжі

Тендер на закупівлю товарів згідно Лотів №1,2,3,4 (Канцелярські товари, Матеріали для творчості, Ігри/іграшки/спортивні товари, Господарчі товари)

Конкурс на місцеву закупівлю ігор і іграшок в рамках проекту: «Надання послуг з мінімізації ризиків ГЗН, запобігання та реагування на них у Харківській та Сумській областях» за підтримки UNICEF