Тендер на закупівлю логістичних послуг

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


11
Тендер на закупівлю логістичних послуг

Громадська організація «Центр спільного розвитку «Дієва громада», код ЄДРПОУ 40306815, в рамках проєкту “Відкриті двері. Розширення доступу до соціальних послуг” оголошує тендер на закупівлю логістичних послуг в рамках реалізації проєкту.

Термін закупівлі послуг: з 20 листопада 2023 року по 23 квітня 2024 року.

Пропозиції приймаються:

  • У паперовому  вигляді на адресу:

м. Свалява, Нова пошта № 1, контактна особа  Бражнікова Марина тел. 050 713 77 48 (оплата за рахунок відправника) Комерційна пропозиція має бути надіслана у запечатаному конверті з позначкою «Тендер №11»

  • В офісі ГО «ЦСР «Дієва громада»

за адресою м. Свалява, вул. Чорновола 3, з 10:00 до 16:00 Комерційна пропозиція має бути у запечатаному конверті з позначкою «Тендер №11»

  • У сканованому вигляді PDF, у форматі архіву RAR, ZIP

на електронну адресу: [email protected] 

Комерційна пропозиція має бути підписана у темі листа «Тендер №11»

До 15.11.2023 очікуємо пропозиції:
1. Належним чином підписана Тендерна форма у формі таблиці (додаток А), де указана цінова пропозиція (вказується однією сумою та повинна містити в собівартості збори, податки й обслуговування ФОП/СПД тощо)
2. Копія Свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи чи ФОП або Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
3. Витяг з реєстрів платників ПДВ та/або платників єдиного податку (за наявності)
4. Копія Свідоцтва платника ПДВ (за умови реєстрації платником ПДВ);
5. Копія Свідоцтва про сплату єдиного податку (за наявності);
6. Специфікація учасника тендерної пропозиції  (Додаток В) Заповнюється згідно Додатку С
7. Підписаний Лист – згода на обробку персональних даних (Додаток D)

У додатках за посиланням.

1. Оголошення про тендерну пропозицію

2. Додаток А

3. Додаток Б

4. Додаток С

5. Додаток D


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання та меблів для освітніх потреб (інтерактивні панелі, ноутбуки, кулери для води, стільці зі столиком, комплекти учнівських меблів)

Вибір постачальників товарів для забезпечення потреб дитячих просторів в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Відкритий тендер із закупівлі технічного обладнання для «Зелених кімнат»

Тендер: Товари та матеріали для косметичного ремонту

Аналіз цінових пропозицій (постачання канцелярських товарів (укладання рамкового договору) для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)

Закупівля робіт з розробки проєктно-кошторисної документації «Реконструкція свердловини, заміна вежі Рожновського та встановлення автономної сонячної електростанції» по об’єктам в с.Пришиб, c. Висунськ, Миколаївської області