Можливо працівники вас ненавидять? Поради керівникам НУО

Чи вмієте ви працювати з людьми в організації? Давайте перевіримо за допомогою 3-х запитань: Чи є серед цінностей вашої організації її працівники? Чи існує програма мотивації для ...

Додано:
Maryna Hovorukhina

70
Можливо працівники вас ненавидять? Поради керівникам НУО

Чи вмієте ви працювати з людьми в організації? Давайте перевіримо за допомогою 3-х запитань:

  1. Чи є серед цінностей вашої організації її працівники?
  2. Чи існує програма мотивації для співробітників?
  3. Чи проводили ви анонімне анкетування «Чи задоволені працівники роботою в організації?»

Якщо ви поставили три «ні», у вас проблеми. Адже ви не замислюєтесь над цінністю людей, з яких складається громадська організація. А без людей організації просто не існує.

В українському суспільстві продовжує розвиватися небезпечний стереотип: працівники громадських організацій не мають вихідних, працюють за ідею (гроші нам не потрібні!), і ніколи-ніколи-ніколи не зазіхають на нормальне сімейне життя.

Найстрашніше, що вірять в невідворотність тяжкої долі не тільки сторонні люди, а і самі громадські активісти. Результат прогнозований – хвороби, вигорання та величезне бажання кинути все це і піти в менш стресову організацію, наприклад, в бізнес-сферу.

Погодьтесь, ситуацію потрібно змінювати. Рекомендації як це зробити ви можете знайти в «Забороненій книзі» Комунікації для громадських організацій. До вашої уваги розділ «Внутрішній PR».

І пам’ятайте, найбільшу репутаційну шкоду може спричинити організації її колишній незадоволений працівник.


Останні публікації цього розділу:

Діти війни: як захистити їхнє право на дитинство?

Лобіювання в Україні та чому воно потрібне?

«Республіканці теж купують взуття»: що це означає для прозорої адвокації та громадянського суспільства

Адвокація, лобіювання чи GR: що змінюється з 1 вересня 2025 року і як громадському сектору цим скористатися

Право бути видимими: як говорити про пережите насильство, зникнення рідних і психологічну підтримку під час війни

GR і розвиток державної служби: синергія для ефективних реформ