Відкритий тендер із закупівлі обладнання зони для перерви на каву (невимушеного нетворкінгу)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Elena_ryab

Тендер tender
Відкритий тендер із закупівлі обладнання зони для перерви на каву (невимушеного нетворкінгу)

Донецька ТПП в межах грантового проєкту «Мобільний Businessковоркінг+: перетворимо складнощі на можливості для зростання», що реалізується за підтримки ПРООН, оголошує відкритий тендер на закупівлю обладнання зони для перерви на каву (невимушеного нетворкінгу).

Дата оголошення про тендер: 21.06.2022р. – 05.07.2022р.

Предметом закупівлі є:

1. Плита індукційна – 2шт.
Кількість конфорок: 1
Тип установки: настільна
Тип управління: механічне
Матеріал корпусу: нержавіюча сталь
Температурний режим: +60…+280 °С
Потужності нагріву: 10-13 рівнів
Захист від перегріву
Електронний таймер
Габарити:: 330x420x110 мм
Напруга: 220 В
Потужність: 3,5 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

2. Слайсер професійний – 1 шт.
Матеріал ножа: нержавіюча сталь
Вбудований заточувальний пристрій
Вентилювання двигуна: не обов’язкове
Матеріал корпусу: анодований алюміній
Товщина нарізки: 0,2-15 мм
Діаметр ножа: 250 мм
Напруга: 220 В
Потужність: 0,15 кВт
Габарити: 500x400x400 мм
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 50 мм

3. Гриль контактний (притискний) – 2 шт.
Матеріал поверхні: чавун
Матеріал корпусу: нержавіюча сталь
Нижня поверхня: ребриста
Верхня поверхня: ребриста
Кількість зон нагріву: 2 (зверху та знизу)
Тип підключення: електро
Температурний режим: +50…+300 ºС
Піддон для збирання рідини з нержавіючої сталі
Габарити: 450х400х200 мм
Напруга: 220 В
Потужність: 2,2 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

4. Кавомашина – 1 шт.
Сфера використання: професійне обладнання (для офісу)
Автоматичне приготування напоїв: не менше 6
Спосіб розміщення: окремі пристрої
Ємність контейнера для кави в зернах: 1 кг
Ємність контейнера для води: 2 л
Ємність контейнера для жмиху: 70 порції
Графічний дисплей
Програмне меню
Колір: чорний
Габарити: 350x600x450 мм
Напруга: 220-240 В
Живлення: 50/60 Гц
Споживча потужність: 1,5-1,7 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

5. Кавомолка – 1 шт.
Тип: електрична
Місткість кавових зерен: 350 г
Кількість режимів помелу: 15
Механізм подрібнення: сталеві жорна
Колір: чорний
Матеріал корпусу: метал/ пластик
Габарити: 350 х 250 х 160 мм
Потужність: 0,15 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

6. Чайник електричний – 1 шт.
Термостат: +80 … + 85 ºС
ТЕН закритий
Загальний об’єм: 10 л
Корисний об’єм: 8,5 л
Автоматичний підігрів при падінні температури нижче 80 ºС
Матеріал корпусу: нержавіюча сталь
Габарити: 200х200х320 мм
Потужність: 1,5 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

7. Вітрина теплова – 1 шт.
Температурний режим: +30…+110 ° C
Матеріал корпусу: нержавіюча сталь
Полиці-решітки: 3
Термостат регулює з точністю задану температуру
Тип установки: настільна
Габарити: 350x425x500 мм
Напруга: 220 В
Потужність: 0,85 кВт
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 20 мм

8. Холодильник – 1 шт.
Тип холодильника: двокамерний
Розташування морозильної камери: верхнє
Загальний об’єм холодильника: в межах 140 л
Тип компресора: звичайний
Тип управління: механічне
Тип установки: окремостоячий
Корисний об`єм морозильної камери: до 45 л
Корисний об’єм холодильної камери: до 95 л
Система розморожування холодильної камери: крапельна
Система розморожування морозильної камери: Крапельна
Кількість компресорів: 1
Рівень шуму 42 дБ
Річне споживання електроенергії: в межах 200 кВт/рік
Перенавішування дверей
Холодоагент: R600А
Клас енергоспоживання: A+
Кількість секцій морозильної камери: 1 шт.
Полиці холодильної камери: 2 шт.
Контейнер для овочів: 1 шт.
Полиця для пляшок
Дверні корзини: 3
Потужність заморозки 2 кг/24 год
Автономне збереження температури: 15 год
Кліматичний клас: N; ST
Колір: білий
Габарити: 1400x500x550 мм
Примітки: габарити можуть коливатися в межах 50 мм

Строк надання товарів: протягом 15 календарних днів від дати підписання Договору поставки.
У вартість послуг повинна бути включена вартість його доставки до місця призначення – вул. Теодора Цьоклера, 9а, м. Івано-Франківськ, Івано-Франківська область.

Вимоги до постачальника товарів – учасника тендеру
До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, що:
належним чином зареєстровані за законодавством України;
мають досвід роботи у відповідній сфері та відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі;
мають заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості;
мають можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт).
Учасник тендеру має надати організатору такі документи:
1. копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
2. копія документу, що підтверджує податковий статус;
3. тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
4. завірена печаткою (при наявності печатки) Постачальника копія відкритих КВЕДів;
5. зразок договору поставки товару;
6. оригінал рахунка-фактури (за необхідністю);
7. інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
2. відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
3. учасник тендеру повинен бути НЕПЛАТНИКОМ ПДВ;
4. якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
5. прийнятна ціна, та якість, умови оплати (здійснення передоплати у розмірі не більш 70%) та умови поставки товару;
6. цінова пропозиція повинна включати вартість доставки за адресом виконання поставки;
7. розподіл ваги між комерційною і технічною пропозицією: 30% / 70%;
8. строк поставки – протягом 15 календарних днів від дати підписання Договору поставки.

Тендерні процедури
Питання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за електронною адресою [email protected] до 04.07.2022р. 16:00.
До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
Тендерні пропозиції мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання/передачі товару.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у електронному вигляді (у форматі PDF) надіслані учасником на електронну адресу ПРООН [email protected], [email protected] з темою листа «Відкритий тендер грантова угода №RPP/2022/04/035/BSP «Мобільний Businessковоркінг+: перетворимо складнощі на можливості для зростання» до 05.07.2022 року. Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 16 години 05.07.2022 року, розгляду не підлягатимуть.
Визначення переможця відбудеться організатором тендеру після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно істотних критеріїв (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але не пізніше 07.07.2022 року.
Результати тендеру будуть повідомлені учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Учасник, який отримає повідомлення про перемогу у тендері, зобов’язується надати оригінали документів Новою поштою на адресу зазначену у повідомленні.

Додаткові застереження
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови.

Контактна особа: Дубініна Марина, +380 50 256 74 49 або +380 66 952 92 47
035_BSP_DCCI__зразок тендерної форми 2


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю аптечок першої допомоги та наборів психологічної допомоги

Запит цінової пропозиції на придбання гриля Big Green Egg Large

Запит цінової пропозиції на придбання холодильної шафи на 1 м3, кондитерської вітрини та мікрохвильової пічки

Запит цінової пропозиції на придбання термоблендера

Запит цінової пропозиції на придбання морозильної шафи вертикальної та занурювальних блендерів

Запит цінової пропозиції на придбання стіл відстійник, шпилька пекарська з деко, стіл робочий нержавійка та стіл робочий розкладний