Офіс-менеджер(ка) у БО Рокада, Хмельницький

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy вакансія(6)
Офіс-менеджер(ка) у БО Рокада, Хмельницький

Благодійний фонд «РОКАДА», виконавчий партнер Агентства ООН у справах біженців, оголошує конкурс на заміщення вакансії «Офіс-менеджер(ка)».

МИ ПРОПОНУЄМО

• Умови для розвитку професійних навичок
• Роботу в команді професіоналів та однодумців
• Гідну та своєчасну заробітну плату
• Дружню атмосферу

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ

• Організація повсякденної роботи офісу;
• Облік вхідної/вихідної кореспонденції;
• Підготовка та відправка офлайн- і онлайн-кореспонденції організації;
• Адміністративна підтримка співробітників (копіювання матеріалів, архівування, систематизація);
• Виконання інших завдань, які можуть виникати в процесі роботи.

ОСНОВНІ ВИМОГИ

• Досвід роботи;
• Навички роботи з ПК (сервіси Google Drive, Excel, пошукові системи тощо);
• Вільне володіння українською та англійською мовами;
• Організованість та пунктуальність; вміння працювати в команді; вміння розставляти пріоритети в умовах роботи над багатьма завданнями одночасно.
• Знання основ діловодства;

УМОВИ РОБОТИ

• Офіційне працевлаштування
• Повна зайнятість

КОНТАКТИ

Будь ласка, надсилайте свої резюме та мотиваційний лист на е-мейл [email protected].
Відповіді будуть направлятися тільки особам, які будуть відібрані для інтерв’ю.
Заявки приймаються до 05 червня 2022 року. Якщо відповідні кандидати будуть визначені достроково, Фонд залишає за собою право завершити розгляд резюме до цього терміну.


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад