Тримісячна навчальна програма «Комерційний директор в медіа»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Olha Valkevych

Курс Комерційний директор
Тримісячна навчальна програма «Комерційний директор в медіа»

Програма від Media Development Foundation допоможе розібратися в основах медіабізнесу, а також заглибитися у тему розбудови комерційного напряму в медіакомпанії і в ефективному управлінні.

Програма «Комерційний директор в медіа» складається з шести ключових блоків.   

  1. Медіа як бізнес. Двотижнева серія тренінгів з основ медіаменеджменту
  2. Курс комерційного директора. Чотиритижневий авторський курс для комерційних директорів в медіа 
  3. Офлайн-стажування у комерційному відділі медіакомпанії (3-5 днів, за бажанням)
  4. Онлайн-воркшопи і Q&A з експертами з ринку. А також офлайн-нетворкінг на MezhyhiryaFest 2021, що відбудеться 3-5 вересня. 
  5. Місячна підтримка ментора-практика у впровадженні змін, налагодженні комерційних процесів у медіа. 
  6. Офлайн-пітчинг проєктної роботи в межах програми, а також плану розвитку комерційного відділу. Ключові експерти програми на пітчингу дадуть зворотний зв’язок на план розвитку напряму. 

Автори курсу комерційного директора в медіа: Валерій Гармаш, СЕО медіахолдингу «Make Sense», Ярослав Кобзар, керівник відділу реклами та спецпроєктів видання «Бабель». Ключові експертки та менторки курсу: Катерина Венжик, керівниця відділу нативної реклами у Liga.net, Тетяна Кулькова, Marketing Director FinTech-журналу PaySpace Magazine, Таїсія Гармаш, Commercial Director та керівник відділу продажів сайту міста Слов’янська 6262.com.ua.  

Що учасники будуть знати та вміти після програми:

  • розбиратися в основних бізнес-моделях сучасних медіаорганізацій і трендах на медіаринку;
  • налагоджувати роботу відділу продажів в медіа: від впровадження основних бізнес-процесів до налаштування роботи команди, впровадження CRM, співпраці з іншими відділами та фрілансерами; 
  • керувати командою: знаходити потрібних людей, ростити професіоналів, розробляти план і бюджет відділу продажів, виставляти KPI і систему мотивацій, впроваджувати зміни;   
  • знати як і вміти продавати послуги і продукти медіа: розробляти медіакіт і цінову політику, розбиратися, якою є вдала і невдала реклама; 
  • технологію продажів та основні методи ведення переговорів з партнерами. Як працювати з клієнтами: досліджувати їх, пітчити ідеї та уникати ідей-кліше, вибудовувати стосунки і довіру, працювати з запереченнями;
  • аналізувати дані: використовувати дашборд у роботі і стратегуванні, розуміти, які метрики важливі відділу продажів, а які — клієнтам, і як з ними працювати.  

Більше деталей та реєстрація за посиланням на сайті програми. З будь-яких уточнювальних запитань звертайтеся до проєктної менеджерки MDF Іри Гоюк: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю ваучерів на зимовий комплект одягу

Тендер на укладання договору послуг добровільного страхування АЗ КАСКО

Тендер на закупівлю транспортних послуг

Тендерне оголошення на закупівлю будівельних матеріалів для проведення ремонтних робіт у КУ “Самбірський Молодіжний центр” в місті Самбір

Тендер на постачання та встановлення металопластикової продукції

Запрошення до участі в торгах/ Invitation to Bid – ITB-UA-25-13