Посібник для вчителів «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди»

ГО «Інтерньюз-Україна» та Академія української преси випустили посібник для вчителів «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди». Розроблений у партнерстві з ...

запобігання інфодемії

Громадський Простір

ГО «Інтерньюз-Україна» та Академія української преси випустили посібник для вчителів «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди». Розроблений у партнерстві з Міністерством освіти та науки України, посібник має на меті розвиток критичного мислення та навичок медіагігієни у школярів.

Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вишах.

PDF-версія посібника доступна за посиланням.

Виготовлення цього посібника стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «Медійна програма в Україні», який виконується міжнародною організацією Internews. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю авторської групи та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Internews.

 

Джерело: Internews Ukraine.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Фасилітація як ефективна технологія вирішення організаційних завдань

Як мешканці громад бачать планування процесів відновлення за участі громадськості?

Шкільні коворкінги у Пирятинській громаді

Розбудова ланцюжків доданої вартості в економіці Пирятинської громади

Аналітичний звіт: "Насильницькі зникнення: національна практика v. міжнародні стандарти"

Посилення ролі жінок в секторі енергетики: кейс НЕК «Укренерго»