Як розуміти соціальні мережі. Курс для журналістів

Ще декілька років тому багато редакцій зневажливо ставилися до соціальних мереж, розглядаючи їх як середовище, в якому неможливо дотримуватись професійних стандартів журналістики. Сьогодні ж ледве не ...

медіа інтернет смм smm
Як розуміти соціальні мережі. Курс для журналістів

Ще декілька років тому багато редакцій зневажливо ставилися до соціальних мереж, розглядаючи їх як середовище, в якому неможливо дотримуватись професійних стандартів журналістики. Сьогодні ж ледве не кожне новинне видання, телеканал або газета ведуть свою сторінку в соцмережах. Але багато з них роблять це не надто вправно, привносячи в мережі логіку роботи сайтів або друкованих видань.

Ефективна робота в соціальних мережах починається з розуміння природи онлайн-спілкування, а відповідно – вміння спілкуватись із користувачами їхньою мовою, мовою Інтернету, мемів, візуальних образів та якісного контенту.

Ми поговоримо про те, як працювати із Facebook, Twitter, Instagram та іншими популярними соцмережами.

Pозглянемо, як можна управляти контентом користувачів, і чому стилістика в Інтернет є важливою.

Також ви навчитеся використовувати нові інструменти інтерактивності з читачами.

Курс про соцмережі розрахований на журналістів та редакторів з пост-радянського простору. Лекції також будуть цікаві тим, хто не уявляє своє життя без Інтернету.

В програмі курсу – вісім модулів у вигляді відео-лекцій та конспекту. Кожен модуль передбачає домашнє завдання. В кінці курсу – підсумковий тест.

 

Пройти курс тут.

 

Джерело: ВУМ online.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Проблеми та виклики громад північного прикордоння: на Волині відбувся обмін досвідом

На робочому засіданні Ради ВПО (Берислав) вирішили провести нове анкетування

План відновлення та розвитку Новобілоуської громади: візія, стратегічні цілі і завдання відновлення

100 тисяч життів на рік: як тютюнова епідемія загрожує демографічному розвитку України

Skills4Recovery та JA Ukraine провели ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024 у Києві

«STOPманіпулятор» — сказали студенти з Вінниці під час дводенного тренінгу