Тендер на закупівлю товарів з категорії комп’ютерна техніка та обладнання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


тендер
Тендер на закупівлю товарів з категорії комп’ютерна техніка та обладнання

 БО “100 відсотків життя Івано-Франківськ”  оголошує тендер на закупівлю товарів  з категорії комп’ютерна техніка та обладнання.  

Дедлайн –13 квітня 2018 року.

Кінцевий термін подання цінових пропозицій: 13 квітня 2018 року.

Учасники мають подавати пропозицію:

  • м. Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар, 10/4
  • м. Івано-Франківськ, а/с 251, 76018
  • або на електронну пошту [email protected]

                                           Просимо звернути увагу на вимоги до участі в оголошеному тендері.

       До уваги приймаються цінові пропозиції, які відповідають всім зазначеним вимогам.

Розкриття  цінових пропозиції відбудеться 13 квітня 2018року 16:00, за адресою: Україна, 76018, м. Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар 10/4

             Благодійна Організація «100 відсотків життя Івано-Франківськ»

            _______________________________________________________________________

м. Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар, 10/4

ЄДРПОУ 41295836

№___05.03______

від __05.04.2018 р.

ЗАПИТ ЦІНОВИХ ПРОПОЗИЦІЙ

 (далі – „Запит”)

Благодійна організація «100 відсотків життя Івано-Франківськ»,  (далі – «Організатор»), код ЄДРПОУ 41295836, оголошує конкурс на місцеву закупівлю товарів з категорії комп’ютерна техніка та обладнання. В рамках зазначено конкурсу приймаються пропозиції за наступними підкатегоріями:

  1. Придбання комп’ютерів, комп’ютерної техніки, програмного забезпечення та програм з метою надання гуманітоарної допомоги лікувальним закладам.
  2. Придбання комп’ютерів, комп’ютерної техніки, програмного забезпечення та програм з метою здійснення програмної діяльності (ноутбуки).
  3. Придбання принтера.

Джерело фінансування закупівлі: Проект «Зменшення тягаря туберкульозу та ВІЛ-інфекції через створення загального доступу до своєчасної та якісної діагностики та лікування туберкульозу і його резистентних форм, розширення доказової профілактики, діагностики та лікування ВІЛ-інфекції, та створення стійких та життєздатних систем охорони здоров’я» за фінансової підтримки Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією, що фінансується ВБО “Всеукраїнська мережа ЛЖВ”.

Термін подання цінових пропозицій: 13 квітня 2018 року.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг: 20 квітня 2018 р.

Технічна специфікація:

№ п/п

Товар

Хараткеристика/технічна специфікація

Кількість одиниць

1

Стаціонарний комп’ютер або ноутбук

Діагональ дисплея: 13-15 дюймів

Оперативна пам’ять: 4-8 ГБ

Процессор: Intel Core i5-7

Кількість ядер: 2-4

Жорсткий диск (або SSD): 256ГБ-1ТБ

Операційна система: Windows

Марка виробника: ASUS, Acer, HP, Dell, Lenovo

2

2

Ноутбук

Діагональ дисплея: 13-15 дюймів

Оперативна пам’ять: 4-8 ГБ

Процессор: Intel Core i5-7

Кількість ядер: 2-4

Жорсткий диск (або SSD): 256ГБ-1ТБ

Операційна система: Windows

Марка виробника: ASUS, Acer, HP, Dell, Lenovo

4

3

Мультифункціональний принтер

Тип: Лазерный; Разрешение печати: 600 x 600 dpi; Интерфейс: USB; Поддерживаемые ОС: Windows 2000, Server 2003, Server 2008, XP, VISTA, Mac OS X, Windows 7, Linux

Марка виробника: Canon, HP, Xerox, Samsung

2

БО «100 відсотків життя Івано-Франківськ» направляє запити цінових пропозицій (Додаток 2) у письмовій формі або електронною поштою не менш ніж трьом потенційним постачальникам.

У цінових пропозиціях від учасників тендеру має бути обов’язково чітко зазначено опис і кількість товарів (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг), передбачувані час і місце доставки (виконання / надання), а також інформація про учасника, яка мінімально включає:

- юридичну та фактичну адресу,

- контактні номери телефонів,

- П.І.П. контактної особи,

- посилання на інтернет-сторінку (якщо є) та ніша корисна інформація.

Якщо число потенційних постачальників менш ніж 3 (три), даний тендер на організацію  закупівлі буде переоголошено.

До розгляду можуть прийматися такі види цінових пропозицій з зазначенням груп однорідних товарів/робіт/послуг:

  • рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);
  • офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг) з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);
  • прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг) (з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

  • підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
  • фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується). Перевірити існування у реєстрі платників єдиного податку необхідно за посиланням.
  • фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у формі Додатку 1 до Цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;
  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php)
  • участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників місцевої закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

  • м. Івано-Франківськ, вул. Північний бульвар, 10/4
  • м. Івано-Франківськ, а/с 251, 76018
  • або на електронну пошту [email protected]

до 13 квітня 2018 року до 16:00 години (включно).

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі).

Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

Голова правління

БО «100 відсотків життя Івано-Франківськ»                                                      Каратов В.А.


Останні публікації цього розділу:

Відбір постачальника програмного забезпечення системи бухгалтерського обліку

Відкритий тендер - закупівля ТЕХНІКА (ноутбук, планшет) (проект JERU)

Закупівля (меблі, техніка) - термін продовджено

Пошук підрядника з логістичної підтримки (проживання, трансфер) конференції 26 листопада 2024 в Києві

Пошук підрядника з організаційної підтримки (кейтеринг, конференц-зала) конференції 26 листопада 2024 в Києві

Оголошення послуги експертної підтримки з питань комунікацій та управління знаннями (Communications and Knowledge management support)