За ініціативи Партнерства для об’єднаних громад проведено вебінар “SMM для ОТГ”

За ініціативи експерта Громадського партнерства "За прозорі місцеві бюджети" Тараса Халавки для об'єднаних громад Тернопільскої області проведено вебінар "SMM для ОТГ".Про SMM розповів Микола ...

smm
За ініціативи Партнерства для об’єднаних громад проведено вебінар “SMM для ОТГ”

За ініціативи експерта Громадського партнерства “За прозорі місцеві бюджети” Тараса Халавки для об’єднаних громад Тернопільскої області проведено вебінар “SMM для ОТГ”.

Про SMM розповів Микола Андрощук, який має досвід роботи з бізнесом і громадськими організаціям понад три роки.

В Теребовлянській громаді до вебінару долучилися й представники громадськості, зокрема Молодіжної ради.

Серед найбільш поширених проблем тренер виокремив такі:

  • Немає цілі. Деякі громади і громадські організації ведуть соціальні мережі, але не розуміють, для чого це робити. Це породжує всі інші проблеми;
  • Нерегулярність. Комунікація відбувається спалахами: неможливо відслідкувати послідовність і закономірності комунікацій;
  • Відсутність команди. Немає відповідальних і компетентних людей. Пости роблять ті, “хто має вільну хвилинку” .

    Що ж робити?

    Поради від Миколи:

    ✔️Розробити SMM стратегію. Це документ про те, куди і як рухатись у соціальних мережах;

    ✔️ Вивчити цільову аудиторію (стать, вік, інтереси, робота, поведінка);

    ✔️ Контент має приносити користь для цільової аудиторії, легко сприйматись. Використовуйте єдиний візуальний стиль;

    ✔️ Проводити аналіз та робити висновки: які пости сприймає аудиторія, які – ні.

    “Серед заходів Антикорупційних програм, прийнятих у громадах, є налагодження комунікації з мешканцями, використовуючи при цьому різні комунікаційні канали, зокрема й соцмережі. Саме тому виникла ідея такого вебінару для громад, аби покращити як теоретичні знання, так і посилити практичні навчики роботи з соціальними медіа”, – пояснив Тарас Халавка.


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Переможці конкурсу «Роби своє з Horeca Masters»

Ukraine Facility: виклики та можливості для громадянського суспільства у формуванні економічної політики

Крок до ЄС: українські громади створюють стратегії розвитку нового покоління

Від ідеї до волонтерської акції: як молодь Львівщини змінює свої громади

Євроінтеграція на рівні громади: чому це важливо для Сумщини

Підтримка й вчасна допомога: як працюють перші Центри психосоціальної підтримки PRO_MentalHealth для ветеранів і їхніх родин