Як соціальним підприємствам отримати проморолик у подарунок

97% маркетологів кажуть: ніщо так швидко і просто не розповість про вашу ідею чи продукт, як відео. 60-секундний ролик здатен яскраво, образно та просто розповісти про ваш проект, замінивши собою ...

Додано:
Lesya Yaroshenko

відео
Як соціальним підприємствам отримати проморолик у подарунок

97% маркетологів кажуть: ніщо так швидко і просто не розповість про вашу ідею чи продукт, як відео. 60-секундний ролик здатен яскраво, образно та просто розповісти про ваш проект, замінивши собою понад 1000 слів.

Тепер однохвилинні ролики про себе можуть отримати і соціальні підприємці. 

Продакшн-студія VIDEOMATICA готова виготовити анімаційний або звичайний відеоролик про чотири соціальні підприємства, які цікаво і просто розкажуть про себе і аргументують, як відео допоможе їм у діяльності. 

“Ми пропонуємо нашу допомогу у боротьбі з безпрецедентною загрозою Covid-19, яка стала  викликом для людства і для нашої країни зокрема, а також, у подоланні економічних наслідків короновірусу для українських підприємців та благодійників.

Як режисери, сценаристи, дизайнери, хочемо долучитися до боротьби з цією загрозою, ми готові зробити свій внесок та створити безкоштовні відео, які сприяють подоланню Covid-19 та наслідків карантину″, – Ольга Слащева, продюсерка та режисерка VIDEОMATICA PRODUCTION & ACADEMY

Як надіслати заявку і отримати шанс на безкоштовний проморолик 

Щоб отримати шанс на безкоштовний відеопродакшн, соціальним підприємцям слід надіслати на пошту Дмитру Гаврилюку – [email protected] координатору проєкту SBinUA, який впроваджується за підтримки ЄС, лист із темою «VIDEOMATICA». 

До листа необхідно додати файл  у форматі word (не більше 1 сторінки), у якому вкажіть:

- назву соціального підприємства та посилання на фейсбук-сторінку чи сайт;

- короткий опис соціальної складової і соціальної проблеми, вирішенню якої сприяє соціальне підприємство;

- коротке обґрунтування, потреби проморолика для соціального підприємства: що ви хочете просувати, пропонувати або продавати;

- як бачите його просування (в яких соціальних мережах поширюватимете, органічно чи за допомогою реклами; на яких сайтах розмістите; чи буде ролик демонструватися на телебаченні, на офлайн-заходах);

- контакти відповідальної особи, з якою будуть зв’язуватися сценаристи вашого майбутнього ролика;. 

Листи чекаємо до 25 червня 2020 року включно. 

Відбір є закритим, Videomatica відбиратиме концепти самостійно, на власний розсуд, і залишає за собою право не повідомляти про причини відмови. Усього буде відібрано 4 концепти для виготовлення однохвилинних відеороликів.

 


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Що думаєте про тему деінституціалізації?

Skills4Recovery та JA Ukraine провели ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024 у Чернівцях

У Сумах хаб ІМІ надає медійникам техніку та захисне спорядження

Юридичне\Волонтерське для ГО, волонтерів та активістів

Відбувся круглий стіл “Наш Південь: ідентичності в умовах війни”

В польському Гданську обговорили гібридні методи Росії з розгортання збройних конфліктів на прикладі першого окупованого міста Донбасу