Відбулося передстартове навчання для учасників і учасниць Менторської програми 4.0

Як в адвокаційній діяльності пов’язані проблема, потреба й продукт? Про це у січні дізналися представники й представниці організацій, які після узгодження запитів можуть стати менті Менторської ...

Менторська програма — відбулося передстартове навчання для менті
Відбулося передстартове навчання для учасників і учасниць Менторської програми 4.0

Як в адвокаційній діяльності пов’язані проблема, потреба й продукт? Про це у січні дізналися представники й представниці організацій, які після узгодження запитів можуть стати менті Менторської програми 4.0.

Під час передстартового навчання для майбутніх менті Олена Матвійчук, координаторка Менторської програми та організаційна коучиня, розповіла, на що важливо звернути увагу при формуванні запитів, а також як сформувати проблему, потребу й бачення продукту в роботі громадської організації. 

«Проблема – це завжди скарга: те, чого не вистачає сьогодні або чого є забагато й що треба вирішити. Цільова аудиторія – це люди, яких безпосередньо стосується ця проблема. Якщо цільова аудиторія проблеми – це ви й лише ви, то навряд така ініціатива щось змінить на системному рівні», – зазначила Олена Матвійчук.

За словами тренерки, важливо розуміти цільову аудиторію: чим краще представники організацій визначать її для себе, чим краще її опишуть, тим краще зрозуміють, яку потребу має ця цільова аудиторія.

«Проблема – це завжди мінус. Натомість потреба – це те, що ваша ініціатива буде задовільняти. І це те, що варто з’ясувати з конкретною цільовою аудиторією, – додала Олена Матвійчук. – Коли ми розуміємо проблему й потребу, тоді можемо запропонувати продукт – таке рішення для задоволення потреби, яке буде найбільш ефективним».

При цьому, якщо організація чи ініціативна група хоче, щоб щось змінилося на локальному рівні, то продуктом може бути те, що розв’язує системну проблему: наприклад, місцева програма, документ тощо.

«У форматі адвокаційних кампаній це завжди певна зміна. Та зміна, яка на системному рівні щось несе. Системний рівень говорить про те, що ми достеменно знаємо проблему, цільову аудиторію та потребу цієї цільової аудиторії, тому розуміємо, що варто запропонувати як рішення, як продукт, що у короткотерміновій перспективі – розв’язує проблему, а в довгостроковій – задовольняє потребу», – пояснила координаторка Менторської програми.

Учасники й учасниці навчання також у групах обговорили власні потреби, які задовольняють у громадському секторі, які потреби є в їхніх цільових аудиторій та звідки про це відомо.

Нагадуємо, що протягом 2020-2022 років участь у Менторській програмі для підсилення адвокаційної спроможності організацій громадянського суспільства взяли 37 організацій-менті, 27 організацій-менторів та 35 менторів

Менторська програма 4.0 для підсилення адвокаційних та інших спроможностей організацій громадянського суспільства проводиться в межах проєкту «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства», що реалізується ІСАР Єднання у консорціумі з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Skills4Recovery та JA Ukraine провели ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024 у Чернівцях

У Сумах хаб ІМІ надає медійникам техніку та захисне спорядження

Юридичне\Волонтерське для ГО, волонтерів та активістів

Відбувся круглий стіл “Наш Південь: ідентичності в умовах війни”

В польському Гданську обговорили гібридні методи Росії з розгортання збройних конфліктів на прикладі першого окупованого міста Донбасу

В Одеській області обговорили співпрацю місцевої влади та неурядового сектору у гуманітарній сфері