Від ідей до сценаріїв: практичне застосування AI у навчанні та медіа

17–18 грудня 2025 року Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу організувала фінальний у 2025 році дводенний вебсемінар «Генерація ідей та сценаріїв з AI: ...

Додано:
aup

iScreen Shoter - zoom.us - 251217150919
Від ідей до сценаріїв: практичне застосування AI у навчанні та медіа

17–18 грудня 2025 року Академія української преси за підтримки Фонду Фрідріха Науманна за Свободу організувала фінальний у 2025 році дводенний вебсемінар «Генерація ідей та сценаріїв з AI: автоматизуємо творчість та масштабуємо успіх».

До заходу долучилися освітяни, журналісти, науковці, бібліотекарі, методисти та всі, хто прагне розвивати навички роботи зі штучним інтелектом і впроваджувати сучасні цифрові інструменти у професійну діяльність.

Програма вебсемінару охоплювала широкий спектр практичних тем, зокрема:

  • принципи роботи з великими мовними моделями (LLM) у реаліях 2025 року;
  • створення інтерактивних презентацій складного контенту;
  • розробку навчальних матеріалів у групах;
  • огляд інструментів ШІ для вирішення професійних завдань;
  • роботу з точними промптами, ланцюжками запитів та ефективними стратегіями взаємодії з обмеженнями моделей.

Своїм досвідом із учасниками поділилися:
Валерій Іванов – президент Академії української преси, доктор філологічних наук, професор;
Максим Запорожченко – менеджер медіаосвітніх програм АУП, завідувач Центру цифрової освіти та медіакультури Миколаївського ОІППО;
Андрій Юричко – медіатренер, журналіст, кандидат філологічних наук, викладач КНУ імені Тараса Шевченка.

«Штучний інтелект сьогодні – це інструмент, який змінює саму логіку роботи з інформацією. Наше завдання – навчити фахівців не просто користуватися AI, а критично мислити, ставити правильні запитання й відповідально інтегрувати ці технології у навчання, журналістику та наукову діяльність», – наголосив Валерій Іванов.

«Ми показали, що ШІ – це не про заміну вчителя, а про розширення його можливостей: від автоматизації рутини до створення нових форматів завдань, які залучають учнів до активного мислення та творчості», – зазначив Андрій Юричко.

«Інтерес до теми використання ШІ лише зростає. Ми раді, що учасники, попри кінець року та високу завантаженість, довірили нам свій час і змогли створити практичні проєкти для своєї професійної діяльності», – підкреслив Максим Запорожченко.

Gefördert durch die Bundesrepublik Deutschland
За підтримки Федеративної Республіки Німеччина


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Бюджет для громад: на Харківщині обговорили підготовку до 2026 року

МГО “Дитина з майбутнім” представила європейським ГО гайд на випадок російського вторгнення

ХОБФ "Об'єднання" проаналізував державні закупівлі на Херсонщині за жовтень 2025 року

Чому проєктний менеджмент не працює у малих громадах: результати інтерв’ю з 30 учасниками Школи активістів

В Україні вперше презентували методологію скринінгу місцевої політики за стандартами ЄС