В Івано-Франківську бізнес готує “пакет” пропозицій до місцевої влади

В Івано-Франківській громаді триває адвокаційна кампанія з просування пріоритетів бізнесу та донесення їх до місцевої влади.Адвокасі-кампанію реалізує громадський центр «Еталон» у партнерстві з ...

ТОП5_01
В Івано-Франківську бізнес готує “пакет” пропозицій до місцевої влади

В Івано-Франківській громаді триває адвокаційна кампанія з просування пріоритетів бізнесу та донесення їх до місцевої влади.

Адвокасі-кампанію реалізує громадський центр «Еталон» у партнерстві з громадською організацією «Івано-Франківський регіональний центр» за підтримки Центру міжнародного приватного підприємництва (СІРЕ-Україна). Вона спрямована на кандидатів у депутати до Івано-Франківської міської ради та на посаду голови громади. Активності розпочалися у серпні та триватимуть до кінця жовтня 2020 року.

18 серпня відбулася пресконференція, під час якої презентовано особивості та етапи проведення адвокасі-кампанії.

топ5_03

Адвокасі-кампанія має трискладову мету:

по-перше, сгенерувати пакет конкретних пропозицій від бізнесу до саме до місцевої влади,

по-друге, сфокусувати увагу кандидатів на місцевих виборах-2020 на потребах і запитах малого і середнього бізнесу, донести ці потреби до прийдешньої влади. Це важливо в тому плані, що пропозиції від бізнесу формуються саме на етапі утворення місцевої влади,

по-третє, забезпечити врахування запитів бізнес-спільноти тими політичними силами, представники які прийдуть до влади.

 На першому етапі для виявлення основних проблем і потреб підприємців було організовано 5 зустрічей з представниками малого і середнього бізнесу та організацій підтримки підприємництва. Це невеликі за кількістю учасників неформальні обговорення проблем і шляхів їх вирішення, які є в компетенції міської влади. Так, впродовж двох тижнів відбулися зустрічі з підприємцями з різних індустрій (торгівля, надання послуг, туризм, готельна сфера, ресторанне господарство, ІТ-сектор, харчова промисловість та ін.).

“Найбільше бізнес звертає увагу на потребу у налагодженні якісної комунікації та встановленні єдиних, прозорих і чітких “правил гри”. Зрозуміло, що в умовах пандемії антикризова підтримка є важливою, проте вона має тимчасовий характер. А влада повинна підходити до співпраці з бізнесом системно. І наша мета – звернути увагу політиків на потреби бізнесу”, – каже Леся Аронець, координаторка проєкту, голова правління ГО “Громадський центр “Еталон”.

За результатами зустрічей та інтерв’ю складено перелік пропозицій до прийдешньої влади, які згруповані у 6 блоків:

  1. Дерегуляція
  2. Промоція та інформаційна підтримка
  3. Освіта та кадри
  4. Інфраструктура
  5. Комунікація та партнерство
  6. Туристична галузь (як окремий галузевий напрям)

“Івано-Франківськ завжди мав розвинуту сферу саме малого підприємництва. Підприємницький хист і запал завжди були притаманні містянам. Так, за кількістю суб‘єктів малого підприємництва у розрахунку на 10 тис. осіб населення місто стабільно укріпилося на перших позиціях в Україні. Втім, по-перше, нема межі досконалості. По-друге, підприємці відмічають, що все прекрасно «на папері», проте реальність дещо різниться від написаних програм і заходів. Тобто міська влада може видавати гарні програмні документи, але далеко не всі рішення, що приймає міська (і будь-яка влада), втілюються у життя так, як би очікував бізнес”, – коментує керівниця адвокасі-кампанії, очільниця громадської організації “Івано-Франківський регіональний центр” Наталія Кобильчак.

До кінця вересня триватиме другий етап. Його мета – залучити більшу кількість підприємців, щоб з’ясувати ТОП-5 пріоритетів, які першочергово потребують врегулювання на міському рівні. Для цього розроблена невелика анкета на основі тих проблем і пропозицій, які учасники висловлювали під час особистих зустрічей. Підприємці матимуть змогу обрати найбільш пріоритетні для них опції, а також викласти й власні ідеї. Таким чином, можна буде сформувати ранжований за пріоритетністю для бізнесу пакет пропозицій до прийдешньої влади.

ТОП5_02

Розроблені пропозиції організатори адвокасі-кампанії скерують до кандидатів на місцевих виборах-2020. Для цього будуть складені відкриті меморандуми про співпрацю у сфері підприємництва.  Вони пропонуватимуться для підписання кандидатам до міської ради (політичним силам, які висуватимуть кандидатів) та на посаду міського голови.

Адвокасі-кампанія впроваджується за підтримки Центру міжнародного приватного підприємництва (СІРЕ). Окремі думки, висловлені в публікаціях (під час заходу), відображають особисту позицію авторів і можуть не збігатися з поглядами Уряду США та Центру міжнародного приватного підприємництва (СІРЕ).


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Всеукраїнський фестиваль соціальної реклами об'єднує наймолодших

Виборчий кодекс у смартфоні. ОПОРА розробила мобільний додаток «Вибори 2020»

ENGin допомагає молоді покращувати розмовну англійську

Стартував курс "Грантовий менеджмент від УКФ"

Презентували мобільний додаток #PrisonersVoice

На Контрактовій площі в Києві відкрилася виставка про репресованих археологів