UKRAINIAN SHOWCASE: онлайн-подорож на найбільший кіноринок світу

З 22 по 26 червня включно на кіноринку Marché du Film свої повнометражні проєкти презентували й українські документаліст(к)и. Цього року Marché du Film, як і багато кіноподій у світі, відбувався ...

unnamed (8)
UKRAINIAN SHOWCASE: онлайн-подорож на найбільший кіноринок світу

З 22 по 26 червня включно на кіноринку Marché du Film свої повнометражні проєкти презентували й українські документаліст(к)и. Цього року Marché du Film, як і багато кіноподій у світі, відбувався онлайн.  У межах секції Cannes Docs 22 червня українські режисер(к)и та продюсер(к)и представили свої кінопроєкти на UKRAINIAN SHOWCASE @ Cannes Docs. Презентація документалістів стала можливою завдяки співпраці Українського Інституту та Docudays UA.

«У часи глобальних викликів, навіть найбільший Каннський кіноринок Marché du Film змушений адаптуватися до нових умов, – зазначає Ольга Бірзул, керівниця напрямку «Кіно» Українського Інституту. - Саме тому Український Iнститут створив умови для онлайн-присутності українських документалістів та продюсерів на кіноринку №1. Сьогодні таке віртуальне представництво стало альтернативою традиційному українському павільйону в Каннах і ми віримо, що цей міжнародний нетворкінг закладе фундамент для довготривалих міжнародних партнерств».

Віртуальними відвідувач(к)ами цієї події стали понад 150 кінопрофесіоналів з усього світу. Серед них – керівники та керівниці впливових європейських сейлз-агенцій (Deckert distribution, Cat’n’Docs, Rise&Shine) та головних фестивалів документального та ігрового кіно (Berlinale, Visions du Réel, CPH:DOX, Doclisboa). 

«Сподіваюся, що цьогорічний шоукейс є першим, та не останнім – і що ми кожного року зможемо презентувати щонайменше чотиринеймовірних документальних проєкти, які потім матимуть прем’єри на найкращих світових фестивалях, – зазначає Дар’я Бассель, керівниця індустрійної платформи DOCU/ПРО. – Мушу зауважити, що ще досі фахівці та фахівчині на різних ринкових подіях можуть плутати Україну з Румунією або Грецією. Але чим більше ми робитимемо таких подій, тим більш впізнаваною буде наше кіно, наші режисер(к)и та продюсер(к)и, наша країна загалом».

«Окремий новий сайт, три аплікації, два відеомесенджери і безліч інших нюансів Канського кіноринку онлайн. Як винагорода для тих, хто вирішить цю головоломку, – доступ до всього світу професіоналів в індустрії, не виходячи з кімнати. Приємно, що за умов онлайн-формату не доводиться витрачати наші, і без того символічні бюджети, на дорогу. Живого фестивалю це не замінить, проте індустрійне спілкування виходить значно концентрованішим», – ділиться досвідом участі Люба Кнорозок, продюсерка фільму «Свідки Флоріана».

«Під час консультації шотландська продюсерка Флора Коскер (EURODOC, SDI Productions) підказала нам неочевидні кроки, як зв‘язатися з потрібними людьми. Наприклад, що допомогти у фестивальній дистрибуції можуть представники фондів, які вже підтримали проєкт. І оскільки фільм наразі на завершальній стадії, то основний акцент ми і зробили на зустрічах з дистрибуторами та представниками/-цями фестивалів», – додає Аліна Горлова, режисерка фільму «Поміж війнами».

Окрім презентації, проєкти-учасники отримали індивідуальні консультації від провідних міжнародних експертів та експерток, а саме від тренерів EURODOC, відомої навчальної програми для продюсерів. Участь у Cannes Docs також передбачала доступ до насиченої онлайн-програми – воркшопів, лекцій, міжнародних шоукейсів та спеціальних показів.

 

Джерело: Docudays UA.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році