Учні волинських громад запропонували своє бачення шкільної реформи

Якісні реформи в громаді залежать від широкого залучення її мешканців до обговорення і реалізації таких змін. Це добре розуміють у Головненській та Вишневській ОТГ, тому й вирішили залучити до ...

1
Учні волинських громад запропонували своє бачення шкільної реформи

Якісні реформи в громаді залежать від широкого залучення її мешканців до обговорення і реалізації таких змін. Це добре розуміють у Головненській та Вишневській ОТГ, тому й вирішили залучити до обговорення теми розвитку освіти учнів.

3 та 14 лютого у цих волинських громадах  відбулися дискусійні клуби  «Реформи у моїй школі. Якими я їх бачу». Участь в них взяли учні місцевих шкіл.

«Мета цих заходів – збір ідей, пропозицій та думок старшокласників щодо подальшого розвитку освітніх закладів громади, формування запиту від старшокласників» – зазначає модераторка дискусійних клубів, проєктна менеджерка Волинського Інституту Права Зарина Дацик.

6

Зауважимо, що передували проведенню цих заходів, шість навчальних семінарів «Молодь може впливати». Під час проведення згаданих навчань, школярі проявляли бажання спробувати себе у ролі доповідача на дискусійному клубі.

«Важливо, що діти самі захотіли взяти участь у дискусійних клубах. Тому їх виступи були натхненними та креативними. Таким чином, свої презентації представило 20 школярів. Ці виступи відбувалися в присутності вчителів та учнів шкіл Головненської та Вишнівської громад, які активно долучилися до обговорення почутого», – розповідає Зарина Дацик.

3

Більшість учасників відзначили те, що актуальними є питання ремонту корпусів навчальних закладів, урізноманітнення меню шкільних їдалень, збільшення кількості різноманітних розвиваючих гуртків, забезпечення шкіл належним технічним оснащенням (сенсорні дошки у кожен клас, новітні комп’ютери, фотолабораторії, хімічні реактиви) тощо.

4

Серед цікавинок, які пропонували окремі виступаючі: уроки добра і моралі, запровадити можливість визначати уроки на вибір учнів, започаткувати конкурси дитячих ініціатив для покращення шкільного життя, відмінити домашні завдання, створити кімнату релаксації тощо.

5

Зарина Дацик розповідає, що ці заходи не проводилися за принципом – «розмова заради розмови». Найцікавіші пропозиції, які звучали під час дискусійних клубів, будуть внесені до плану розвитку освітньої мережі Головненської та Вишнівської громад, а найактивніші школярі увійдуть до робочої групи з напрацювання цього стратегічного документу.

Довідково:

Навчальні семінари для молоді та дискусійні клуби організовано Волинським Інститутом Права (ВІП) за підтримки міжнародного фонду «Відродження».

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Щоб було без "хламу": у Краматорську стартував масштабний проєкт щодо поліпшення стану реклами

Вікі любить пам'ятки: за кількістю фото Україна посіла перше місце

Тут курять. Чому необхідно посилювати антитютюнове законодавство

Новий комікс про журналістську етику від Олександра Грехова

Mezzanine, Masterskaya та Інститут звуку отримали грантову підтримку від «Креативної Європи»

Громадський центр правосуддя подав скаргу до Європейського суду з прав людини щодо порушення Україною права на справедливий суд