Учні волинських громад запропонували своє бачення шкільної реформи

Якісні реформи в громаді залежать від широкого залучення її мешканців до обговорення і реалізації таких змін. Це добре розуміють у Головненській та Вишневській ОТГ, тому й вирішили залучити до ...

1
Учні волинських громад запропонували своє бачення шкільної реформи

Якісні реформи в громаді залежать від широкого залучення її мешканців до обговорення і реалізації таких змін. Це добре розуміють у Головненській та Вишневській ОТГ, тому й вирішили залучити до обговорення теми розвитку освіти учнів.

3 та 14 лютого у цих волинських громадах  відбулися дискусійні клуби  «Реформи у моїй школі. Якими я їх бачу». Участь в них взяли учні місцевих шкіл.

«Мета цих заходів – збір ідей, пропозицій та думок старшокласників щодо подальшого розвитку освітніх закладів громади, формування запиту від старшокласників» – зазначає модераторка дискусійних клубів, проєктна менеджерка Волинського Інституту Права Зарина Дацик.

6

Зауважимо, що передували проведенню цих заходів, шість навчальних семінарів «Молодь може впливати». Під час проведення згаданих навчань, школярі проявляли бажання спробувати себе у ролі доповідача на дискусійному клубі.

«Важливо, що діти самі захотіли взяти участь у дискусійних клубах. Тому їх виступи були натхненними та креативними. Таким чином, свої презентації представило 20 школярів. Ці виступи відбувалися в присутності вчителів та учнів шкіл Головненської та Вишнівської громад, які активно долучилися до обговорення почутого», – розповідає Зарина Дацик.

3

Більшість учасників відзначили те, що актуальними є питання ремонту корпусів навчальних закладів, урізноманітнення меню шкільних їдалень, збільшення кількості різноманітних розвиваючих гуртків, забезпечення шкіл належним технічним оснащенням (сенсорні дошки у кожен клас, новітні комп’ютери, фотолабораторії, хімічні реактиви) тощо.

4

Серед цікавинок, які пропонували окремі виступаючі: уроки добра і моралі, запровадити можливість визначати уроки на вибір учнів, започаткувати конкурси дитячих ініціатив для покращення шкільного життя, відмінити домашні завдання, створити кімнату релаксації тощо.

5

Зарина Дацик розповідає, що ці заходи не проводилися за принципом – «розмова заради розмови». Найцікавіші пропозиції, які звучали під час дискусійних клубів, будуть внесені до плану розвитку освітньої мережі Головненської та Вишнівської громад, а найактивніші школярі увійдуть до робочої групи з напрацювання цього стратегічного документу.

Довідково:

Навчальні семінари для молоді та дискусійні клуби організовано Волинським Інститутом Права (ВІП) за підтримки міжнародного фонду «Відродження».

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи

В американському університеті презентували виставку з історії «Щедрика»

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку