У Тернополі відбувся Форум локальної демократії

У суботу 20 жовтня у Тернополі обговорювали інструменти участі мешканців у прийнятті рішень місцевою владою, які запровадили в 10-ти об’єднаних громадах Тернопільської, Львівської, Хмельницької та ...

44300749_268345957028827_1277300643647717376_n
У Тернополі відбувся Форум локальної демократії

У суботу 20 жовтня у Тернополі обговорювали інструменти участі мешканців у прийнятті рішень місцевою владою, які запровадили в 10-ти об’єднаних громадах Тернопільської, Львівської, Хмельницької та Чернівецької областей.

В рамках проекту “Школа локальної демократії”, протягом року “Команди змін” з 10-ти об’єднаних громад, які складались з 3-х осіб – представника депутатського корпусу, працівника виконавчих органів місцевої ради та громадського діяча вивчали кращі практики місцевого самоврядування, навчились користуватись інструментами участі мешканців у житті громади та спільно працювати над розвитком території, в якій проживають. 44402522_1034850086685777_117506847769886720_n

Між сесіями, під керівництвом експертів, учасники виконували практичні завдання у своїх громадах. 6 “Команд змін” взяли участь у навчальній поїздці у Польщу, де ознайомились з роботою органів місцевого самоврядування, управлінням громадою, діяльністю громадських та донорських організацій.

Фінальним завершенням Школи став “Форум локальної демократії”, на якому учасники презентували успіхи своєї громади, нові інструменти участі та труднощі, які довелось долати у процесі їх впровадження.

Школа локальної демократії унікальний проект, який поєднав в “команду змін” представників влади, депутатів та громадськості, що зустрічається надзвичайно рідко. Зазвичай тренінги проводять для однієї або іншої групи, а це виглядає як налаштування “одних проти одних”. Цей проект абсолютна протилежність. Співпраця у форматі “влада – депутати – громадськість” це саме та необхідна формула, завдяки якій можна досягти успіху у виконанні спільних проектів. Крім цього, проект дав розуміння, що на кожна ситуацію вартує дивитися під різними кутами зору, а не однобоко. Навчання запам’яталося тим, що організатори намагалися запрошувати тренерів практиків, які знають “кухню” співпраці громадських активістів, влади та депутатів. Було цікаво та корисно вивчати практики впровадження різних інструментів участі, аналізувати місцеві бюджети та працювати в групах під час виконання різних завдань. Отриманий досвід в ході проекту “Школа локальної демократії” вже використовуємо в повсякденній роботі не тільки в плані застосування інструментів участі, але й використовуємо різні механізми співпраці та комунікації між владою, депутатами та громадськістю.”  – коментує Волохатий Сергій, заступник Вишнівецького селищного голови.IMG_20181020_110729

Громади – учасники проекту:

  1. Волочиська ОТГ, Хмельницька обл.
  2. Летичівська ОТГ, Хмельницька обл.
  3. Лісовогринівецька ОТГ, Хмельницька обл.
  4. Ходорівська ОТГ, Львівська обл.
  5. Сокирянська ОТГ, Чернівецька обл.
  6. Глибоцька ОТГ, Чернівецька обл.
  7. Вишнівецька ОТГ, Тернопільська обл.
  8. Хоростківська ОТГ, Тернопільська обл.
  9. Лановецька ОТГ, Тернопільська обл.
  10. Зборівська ОТГ, Тернопільська обл.

Загалом учасникам вдалось запровадити 25 нових інструментів громадської участі та ще 5 перебувають на стадії впровадження. Популярними інструментами виявились – Громадський бюджет, Громадські слухання, Положення про Звітування голови громади та депутатського корпусу. А у Лановецькій громаді, для кращої комунікації громади і влади, розпочали використовувати Telegram-канал.

 

Проект “Школа локальної демократії” реалізовують громадська організація “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” спільно з Тернопільським регіональним відділенням “Асоціації міст України” за підтримки фонду NED.IMG_20181020_132850


Тематика публікації:                

Останні публікації цього розділу:

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили безкоштовні онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Відкриваємо шлях до майбутнього за допомогою "НАВІГАТОРА МАЙБУТНЬОГО"

Що думаєте про тему деінституціалізації?