У Сумах підприємці вчилися використовувати цифрові маркетингові інструменти

Інноваційні тренди цифрової економіки породжують нові можливості використання маркетингових інструментів.У м.Суми відбувся тренінг "Основи digital/цифрового маркетингу", який зібрав власників, ...

Додано:
BSC Sumy

ajnj1
У Сумах підприємці вчилися використовувати цифрові маркетингові інструменти

Інноваційні тренди цифрової економіки породжують нові можливості використання маркетингових інструментів.

У м.Суми відбувся тренінг “Основи digital/цифрового маркетингу”, який зібрав власників, менеджерів та спеціалістів мікро-, малого та середнього бізнесу, які виявили бажання навчитися правильно і якісно просувати в інтернеті та соціальних мережах власну продукцію або послуги.

4

Тренінг проводила Даша ШИГАЄВА, Head of Digital Strategy / Skykillers, цифровий маркетолог із 15-річним досвідом роботи в інтернет-маркетингу, керівник понад 300 інтегрованих цифрових маркетингових кампаній для таких брендів, як BOSCH, Johnson & Johnson, Imperial Tobacco, Danone, Carlsberg, UNICEF, Colgate Palmolive тощо, що отримали 7 нагород Effie.

ajnj6

training (6)

Учасники тренінгу отримали нові компетенції з:

  • формування стратегій Digital Marketing для просування бренду (товару/послуги);
  • основних Digital каналів, платформ і механік;
  • цифрових каналів і інструментів для досягнення маркетингових цілей;
  • KPI відповідно до встановлених цілей для оцінювання успішності маркетингової кампанії та ін.

training (5)

03

Також отримано практичний досвід зі створення медіа плану та специфіку використання новітніх інструментів просування бренду, товару або послуги.

ajnj3training (8)

 Організатор тренінгу: Центр Інформаційної Підтримки Бізнесу м.Суми за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках ініціативи EU4Business Європейського Союзу.

фото

Контакти організаторів:

https://www.fb.com/business.support.centre.sumy/
http://www.bisc.org.ua
(050) 407 33 54, [email protected]

#eu4business
#bscsumу


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Яскраві вироби – темні наміри: 45% молоді вживає тютюнові та нікотинові вироби. Як діяти державі?

Фонд "Об'єднання" підтримав РГГБВ у 6 громадах Херсонщини на загальну суму 213 530 грн

Залучення громадян — основа якісного та демократичного врядування

«Партнерство заради розвитку»: як громади виграють від співпраці з громадськими організаціями

Громадський контроль як інструмент якісної відбудови: кейс села Малий Вистороп

Що не так з державним механізмом підтримки цивільних полонених та як це вплине на репарації від РФ в майбутньому