“Цифрограм”: протестуйте свій рівень цифрової грамотності

Міністерство цифрової трансформації запустило "Цифрограм" — тест на цифрову грамотність.З його допомогою можна перевірити загальний рівень цифрової грамотності, прогалини у цифрових навичках та ...

Додано:
Pleon Talan

5677-2
“Цифрограм”: протестуйте свій рівень цифрової грамотності

Міністерство цифрової трансформації запустило “Цифрограм” — тест на цифрову грамотність.

З його допомогою можна перевірити загальний рівень цифрової грамотності, прогалини у цифрових навичках та дізнатися, які саме компетенції варто вдосконалити.

Завдання тесту систематизовано за сферами знань європейської рамки цифрових компетентностей для громадян DigComp 2.1., адаптованої українськими експертами.

Тестування допомагає перевірити базові знання та навички у 6 сферах:

  • Основи комп’ютерної грамотності.
  • Інформаційна та медіаграмотність. Вміння працювати з даними.
  • Створення цифрового контенту.
  • Комунікація і взаємодія у цифровому суспільстві.
  • Безпека у цифровому середовищі.
  • Розв’язання технічних проблем. Навчання впродовж життя у цифровому суспільстві.

Кожна із цих сфер знань охоплює 5 компетентностей.

Загалом Цифрограм складається із 90 запитань. Орієнтовний час проходження тесту: 30-40 хвилин.

Пройти тест та отримати сертифікат https://osvita.diia.gov.ua/digigram

Покращити рівень цифрової грамотності по окремим сферам можна на національній онлайн-платформі Дія.Цифрова освіта, де розміщено у безкоштовному доступі 36 освітніх серіалів за участі експертів і відомих людей.

 


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Стратегічне планування громади: від людини до сталого розвитку

Бюджет для громад: на Харківщині обговорили підготовку до 2026 року

Від ідей до сценаріїв: практичне застосування AI у навчанні та медіа

МГО “Дитина з майбутнім” представила європейським ГО гайд на випадок російського вторгнення

ХОБФ "Об'єднання" проаналізував державні закупівлі на Херсонщині за жовтень 2025 року

Чому проєктний менеджмент не працює у малих громадах: результати інтерв’ю з 30 учасниками Школи активістів