Центр гендерної культури розпочинає інформаційну кампанію #Cправжній_чоловік

Інформаційні кампанії із гендерної рівності покликані боротися зі стереотипами щодо гендерних ролей. Однак стереотипи з’явились і щодо самої гендерної рівності – зокрема вона часто сприймається як ...

Додано:
Dasha Serbina

Справжній_чоловік_3
Центр гендерної культури розпочинає інформаційну кампанію #Cправжній_чоловік

Інформаційні кампанії із гендерної рівності покликані боротися зі стереотипами щодо гендерних ролей. Однак стереотипи з’явились і щодо самої гендерної рівності – зокрема вона часто сприймається як «жіноче питання». Проєкт «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді», що реалізується за підтримки Європейського Союзу, покликаний звернути увагу суспільства на позитивний вплив гендерної рівності не лише на жінок, а й на чоловіків. Саме тому у листопаді 2020 року стартує інформаційна кампанія «#Справжній_чоловік».

Фокус нової інформаційної кампанії «#Справжній_чоловік» зосереджений на подоланні стереотипів, що часто негативно впливають на життя українського чоловіка. Кампанія  допоможе донести, що гендерна рівність – це і для чоловіків, і про чоловіків. «Справжній чоловік – це ти!», – ось як звучить головний меседж кампанії. Саме цей меседж допоможе сформувати позитивний образ сучасного чоловіка в українському суспільстві. 

Адже чоловік є справжнім тоді, коли він є таким, яким є насправді: коли фізично працює і коли плаче від перших успіхів дитини; коли любить танцювати більше, ніж грати у футбол; коли обирає роль годувальника і коли вирішує піти у відпустку по догляду за дитиною; коли захоплюється екстремальними видами спорту і коли працює вихователем в дитячому садку; коли виконує хатню роботу і коли ремонтує авто. 

Для донесення ключового меседжу кампанії заплановано використання різних каналів комунікації. Зокрема ідеї гендерної рівності транслюватимуться завдяки серії креативних відеороликів, у яких чоловіки займатимуться стереотипно «чоловічими» та «нечоловічими» справами. Однак найважливішим є те, що у будь-якій ситуації чоловік залишається чоловіком, адже він не боїться бути собою справжнім. 

Для підсилення кампанії активно будуть задіяні соціальні мережі, зокрема Facebook та Instagram. Поширення ключових меседжів відбуватиметься за допомогою офіційних пабліків інституцій-організаторів та у тематичних Facebook-спільнотах. Організатори планують залучити до кампанії і лідерів думок – відомих чоловіків, які на своєму прикладі доводять: справжній чоловік буває різним. Також у рамках кампанії «#Справжній_чоловік» буде створено серію інформаційних сюжетів для телебачення.

 Усі ці заходи допоможуть комплексно залучити цільову аудиторію проєкту та вплинути на гендерну культуру щодо чоловіків в Україні.  Адже ти – справжній чоловік, бо не боїшся бути справжнім собою! «Справжній чоловік – це ти!».

Загальна інформація: Проєкт “Центр гендерної культури як платформа для розширення прав і можливостей жінок та молоді” реалізується у Харківській, Донецькій та Луганській областях за підтримки Європейського Союзу. Проєкт стартував у грудні 2017 р. та триватиме до березня 2021 р. Мета проєкту — розповсюдження ідей гендерної рівності і гендерної культури на сході України. Проєкт спрямований на неформальну гендерну освіту молоді й жінок з метою допомогти їм стати гендерночутливими лідерами і лідерками, які беруть активну участь у процесі прийняття  рішень як на регіональному, так й на національному рівнях. 

Детальніше про заходи : 050-608-66-64; [email protected]


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Донати у краудфандингу - все що потрібно знати

Creative Spark Poltava успішно розпочинає третій рік роботи

У львівському парку “Залізна вода” продовжують облаштування публічного саду-городу

Аналіз проекту Закону України «Про місто Київ - столицю України»

Перемоги, виклики та рецепти формування ОСН як амбасадорів жителів

Як звітували депутати Дніпровської міськради за 2020 рік?