Школярі змінюють екосвідомість українців: фестиваль соціальної реклами «Waste Management School Recycling»

Всеукраїнський фестиваль соціальної реклами серед учнівської молоді «Waste Management School Recycling» запрошує школярів 5-11 класів знімати відео і перемагати. У жовтні буде визначено кращі творчі ...

recycling-450x261
Школярі змінюють екосвідомість українців: фестиваль соціальної реклами «Waste Management School Recycling»

Всеукраїнський фестиваль соціальної реклами серед учнівської молоді «Waste Management School Recycling» запрошує школярів 5-11 класів знімати відео і перемагати. У жовтні буде визначено кращі творчі роботи, автори яких отримають цінні подарунки, а також змогу стати відомими – учнівська реклама мотивуватиме громадян до екосвідомості з екранів та сіті-лайтів на вулицях українських міст.

Організатори заохочують створювати ролики, які допоможуть людям створювати комфортне екологічно чисте середовище, слідувати провідним екотрендам та також розуміти, що від дій кожного залежить те, у якому світі людство житиме завтра.

«Перший конкурс соціальної реклами ми проводили на базі Миколаєва і місцевих шкіл. На це були причини, бо освітні заклади цього міста мають неабиякі досягнення в сортуванні сміття – всі школи тут облаштували роздільний збір сміття, заробляють на тому і поширюють цю практику в своїх родинах. Загалом до конкурсу долучилося 840 учнів із 143 шкіл. Це була подія для міста, логічний етап після тих зусиль, яких діти доклали, переходячи в режим сортування. Конкурсні роботи показали, наскільки свідомими екологічно є учасники фестивалю і які глибокі думки транслюють», – коментує очільниця ГО «Міжнародний молодіжний рух «School Recycling World» в Україні та голова організаційного комітету фестивалю Ксенія Ренчковська.

Фестиваль відбувається за сприяння Міністерства освіти і науки України та підтримки генерального партнера – компанії PepsiCo Україна, яка допомагає розвивати культуру свідомого поводження з відходами. Наталія Фесюн – менеджер з комунікацій з органами влади та громадськістю компанії PepsiCo Україна наголошує, що зрощення екосвідомості – це інвестиція у майбутнє.

«Діти і молодь мислять відмінно від старшого покоління – за моїми спостереженнями, вони думають про те, як зменшити шкоду від споживання. Ми переконані, що подібні заходи, це саме той випадок, коли молодші мають всі ресурси, щоб навчити старших чомусь важливому і для них може новому. І нам, дорослим, просто треба допомогти школярам реалізувати таланти і бачення. Дати майданчик для того, щоб вони могли говорити про важливі речі, хотіли рухатися далі. Мені йдеться про синергію, яка в умовному завтра матиме потужні і дуже цінні результати для усіх нас».

«Ключове досягнення фестивалю в тому, що ці діти задають ритм, тренд сьогодення. Вони самі дбають про навколишнє середовище і запалюють своїми діями інших. Приклад Миколаєва показує – бути екологічним це стильно, легко, корисно і ще це – про спільну мету і дружбу. Про реальну підтримку, якої подекуди бракує в цифровому світі. Тому ми хочемо поширити цей досвід повсюдно і запрошуємо кожного школяра стати частинкою екологічних проектів в своєму місті. Вже зараз це можна зробити через участь в конкурсі, який відбудеться попри карантин, бо ми спеціально обміркували можливість онлайн формату», – говорить Юлія Мархель – засновниця ГО «Міжнародний молодіжний рух «School recycling world»

Учасникам пропонують осмислити три теми – сортування сміття як ресурс, цінність відповідального споживання і рух zero waste – життя з мінімальним продукуванням сміття.

Підсумки фестивалю заплановано підбити у жовтні в м. Київ, час і місце буде уточнено додатково. Учасники заходу разом переглянуть кращі роботи попереднього року, а також відео та плакати, що здобудуть високу оцінку журі у нинішньому конкурсі. На переможців чекають призи, а у перспективі – слава та визнання, бо їхні роботи будуть розміщені в якості соціальної реклами у містах завдяки співорганізаторам фестивалю – Спілки рекламістів України.

Положення фестивалю та деталі на сайті www.schoolrecyclingworld.org

Організаційний комітет фестивалю: Ксенія Ренчковська, (098) 818 99 87

Акредитація ЗМІ: Олена Задорожна, (097) 915 54 45

Автор: Ксенія Ренчовська


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Червень завершується — можливості для нової роботи залишаються

Медична система в умовах війни: ZDOROVI презентують досвід України на URC-2025

Школа участі та взаємодії: у Рівному відбулося навчання з проєктного менеджменту

«Зелений» імпульс для України: розширено Каталог інноваторів енергоефективності на Дія.Бізнес

Чернігівські активісти зміцнюють стресостійкість та мотивацію в правозахисній діяльності

Ріпкинська громада на Чернігівщині прийняла Статут