Школа участі та взаємодії: у Рівному відбулося навчання з проєктного менеджменту

Два дні інтенсивного навчання, 30 учасників з Волині та Рівненщини та десятки цікавих ідей про те, як змінювати громади за допомогою проєктного менеджменту.Так можна описати перший модуль Школи ...

1
Школа участі та взаємодії: у Рівному відбулося навчання з проєктного менеджменту

Два дні інтенсивного навчання, 30 учасників з Волині та Рівненщини та десятки цікавих ідей про те, як змінювати громади за допомогою проєктного менеджменту.

Так можна описати перший модуль Школи участі та взаємодії, який організував Волинський Інститут Права 27-28 червня у Рівному за підтримки Національного фонду на підтримку демократії.

Участь у навчанні взяли сім команд: із Володимирця, Нововолинська, Боратина, Колок, Володимира, та ще дві – з Сарн


Їхньою основою стали представники новостворених громадських організацій, які хотіли прокачати навички у проєктному менеджменті. Серед них:

  1. Центр психосоціальної підтримки (Володимирець, Рівненщина)
  2. “Сила мрій” (Сарни, Рівненщина);
  3. “ПроВід” (Сарни, Рівненщина);
  4. “Думай і дій для України” (Боратин, Волинь);
  5. “Підтримай героїв” (Володимир, Волинь);
  6. “Світло надії” (Колки, Волинь);
  7. “Незламні разом” (Нововолинськ, Волинь).

У командах також були представники місцевого самоврядування. Це було обов’язковою умовою участі у Школі, наголосила виконавча директорка Волинського Інституту Права Ірина Гайдучик.

Найкраще працює там, де громадський сектор і органи місцевого самоврядування об’єднані. Де ми разом робимо щось класне для громади, де є точки для партнерства, де ми допомагаємо одне одному ресурсами та створюємо можливості для росту”, – зауважила вона.


Навчання провела тренерка Оксана Зварич. Перший день був повністю присвячений проєктному менеджменту. Учасники дізнались, що таке теорія змін, як правильно формулювати мету проєкту, та як написати якісну проєктну заявку. 

Які головні поради щодо грантрайтингу? Насправді все просто. По-перше, читайте інструкцію донорів. По-друге – давайте прямі відповіді на всі питання в аплікаційній формі. Це – основа і база. А вже далі йдуть нюанси, з якими ми з вами сьогодні будемо розбиратися”, – зазначила тренерка.

Опираючись на отримані знання, учасники презентували свої ідеї щодо змін у громадах. Команди обирали максимально різну тематику – ментальне здоров’я, інклюзія, робота з молоддю, ветеранська політика, владно-громадська співпраця, допомога людям похилого віку. Працюючи у групах, вони вчились чітко формулювати мету проєкту, визначати стейкхолдерів та цільові аудиторії.


Наступного дня Оксана Зварич багато розповіла про бюджет проєкту та про комунікації – як правильно “цілитись” у свою аудиторію за допомогою різних каналів інформування.

Багато йшлося також про те, як ефективно організувати процеси всередині команди та про те, як не втрачати мотивацію.

“Людина стає експертом, коли працює мінімум три роки в певній сфері. Наприклад, пілоту потрібно налітати певну кількість годин, щоб стати професіоналом.Так само і з проєктним менеджментом. Можливо, з першого разу щось і не складеться. Але якщо ви справді хочете це робити, не здавайтеся. Просто “налітайте” свою кількість годин”, – побажала тренерка.

Наступний модуль Школи відбудеться у другій половині липня. Ця частина навчання буде присвячена адвокації та партисипації. 


Матеріал створено в рамках проєкту «Посилення спроможностей громадського сектору Волинської та Рівненської областей задля впливу та змін», що реалізовує Волинський Інститут Права за підтримки Національного фонду на підтримку демократії (NED).


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Червень завершується — можливості для нової роботи залишаються

Медична система в умовах війни: ZDOROVI презентують досвід України на URC-2025

«Зелений» імпульс для України: розширено Каталог інноваторів енергоефективності на Дія.Бізнес

Чернігівські активісти зміцнюють стресостійкість та мотивацію в правозахисній діяльності

Ріпкинська громада на Чернігівщині прийняла Статут