Шкільні медіатори Чернігівщини на побудові мирного освітнього простору

Освітяни все частіше задаються питанням, як зробити спілкування у шкільному середовищі приємним та корисним, де в процесі комунікації знаходиться велика кількість дітей, їх батьків та педагогів. Як ...

Додано:
Viktor Tarasov

Summer.Camp_18-21.08.2021_2
Шкільні медіатори Чернігівщини на побудові мирного освітнього простору

Освітяни все частіше задаються питанням, як зробити спілкування у шкільному середовищі приємним та корисним, де в процесі комунікації знаходиться велика кількість дітей, їх батьків та педагогів. Як знайти спільну мову? Де відшукати вихід із конфліктної ситуації?

Часто непорозуміння з однокласниками поглиблює внутрішні переживання підлітка, який висловлює їх шляхом скоєння неправомірних вчинків та агресії проти людей. Тому з метою профілактики цих негативних явищ, протидії проявам буллінгу та насильства, створення атмосфери співробітництва та взаєморозуміння серед учнів слід впроваджувати шкільну медіацію (мирне вирішення конфліктів). Школярі мають чимало переваг перед досвідченими фахівцями під час вирішення конфліктів, що виникають між однолітками.

Саме з метою поширення досвіду впровадження відновних підходів у створенні безпечного освітнього середовища в Чернігові 18-21 серпня відбулась Літня школа медіаторів.

Ініціатором заходу виступив Чернігівський громадський комітет захисту прав людини за запитом шкільних адміністрацій навчальних закладів Чернігівщини.

Summer.Camp_18-21.08.2021_4  Summer.Camp_18-21.08.2021_5  Summer.Camp_18-21.08.2021_6

Так, старшокласники та соціальні педагоги навчальних закладів м.Чернігова та Чернігівської області пройшли тренінг «Діяльність медіатора Шкільної служби порозуміння у попередженні та протидії насильству/буллінгу у школі».

Подібне навчання дозволяє підготувати фахівців, які будуть не тільки самі володіти навичками медіатора, але й зможуть передавати їх іншим, виховуючи нові покоління шкільних медіаторів.

«Ця роль учнів-наставників є дуже важливою, адже з часом підготовлені медіатори поступово закінчують школи і їх досвід, щоб не бути втраченим, має передаватися молодшим. З іншого боку, ця роль є і дуже відповідальною, оскільки саме на них лягає нелегке завдання не тільки зацікавити, надихнути майбутніх медіаторів, а й передати всі необхідні знання і навички» – наголошує тренерка зі шкільної медіації, експертка ГО «Чернігівський громадський комітет захисту прав людини» Катерина Данькова.

Під час тренінгу учасники мали можливість набути знання та навички, які потрібні для планування тренінгу, роботи з групою, реагування на складні ситуації, застосування моделі активного навчання тощо. Крім того, кожен з учасників зміг демонструвати власні тренерські навички і отримати відповідний зворотний зв’язок від тренерки Катерини Данькової.

Захід організований Чернігівським громадським комітетом захисту прав людини в рамках реалізації проекту «Місцеві громади Чернігівщини проти домашнього насильства» за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні.

 


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Поліцейські, освітяни і ОГС обговорили результати спільної трирічної роботи за підтримки ЄС над створенням безпечного цифрового середовища для дітей

У ліцеї на Сумщині з’явилася модернізована система вентиляції, що забезпечує комфортні умови для навчання

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями