Презентовано креативні туристичні проекти культурної спадщини Миколаєва

12 серпня у городищі «Дикий Сад» Миколаєва випускники «Школи креативного туризму» транскордонного проекту «ТУРИЗМ, СПАДЩИНА, ТВОРЧИСТЬ (#THC) перед учасниками промотору Одеса-Миколаїв-Херсон ...

Додано:
frgn

DS-strt1
Презентовано креативні туристичні проекти культурної спадщини Миколаєва

12 серпня у городищі «Дикий Сад» Миколаєва випускники «Школи креативного туризму» транскордонного проекту «ТУРИЗМ, СПАДЩИНА, ТВОРЧИСТЬ (#THC) перед учасниками промотору Одеса-Миколаїв-Херсон презентуваликреативні туристичні проекти культурної спадщини Миколаєва.

Кирило Горбенко, коуч та тренер проекту та Керівник археологічної експедиції городища «Дикий Сад»: «Головна ідея нашого транскордонного проєкту – через розвиток креативного туризму зберегти нематеріальну культурну спадщину місцевих громад Причорномор’я з Миколаївщини, Кахетії (Грузія) та Добруджі (Болгарія). Ми запропонували ідею «Скіфський всесвіт», яка збирає у єдиний маршрут учасників реєстру нематеріальної культурної спадщини проекту «THC» – різноманітні стартапи з креативного туризму, що включають такі сфери як гастрономія, ремесла та всесвіт. Городище бронзового віку «Дикий Сад» ми плануємо перетворити на центральну локацію з креативного туризму у місті Миколаєві».

Саме для цього випускниці Школи Маргарита Прусова, Надія Ферару та Тетяна Трофименко в рамках інтерактивної історичної реконструкції у городищі «Дикий Сад» презентували свої проекти:

  • «Матвіївський борщ з бичками» – автентичний обряд приготування традиційної страви – борщу за оригінальною рецептурою, властивого лише для міста Миколаєва та його сільської округи;
  • «Баба Скіф» – костюмована інтерактивна реконструкція обрядів стародавніх скіфських оракулів, знахарів-травників.
  • «Рибалка та загальний ярмарок сувенірів проектів» – костюмована інтерактивна реконструкція рибалки.

Так прокоментувала екскурсію одна учасниць інфотуру – експертка з Київської міської адміністрації Олена Чернега: «Дійсно! Миколаїв, в історичному центрі міста, має унікальну локацію – Городище бронзового віку «Дикий Сад», що існувало на території сучасного міста понад 3 тисяч років тому. Ми ознайомилися зі справжньою стародавньою історією Причорноморських степів, повсякденним побутом жителів городища, скіфською жрицею, сестрами-знахарками. Прийняли участь у стародавніх ритуалах, ознайомилися з новими цифровими технологіями реконструкції давніх об’єктів та скоштували «Матвіївський борщ з бичками». Отже, це не тільки діючий розкоп, а й унікальна розвага для туристів на перехресті часів».

Нагадуємо, що сертифікати випускників травневого та червневого раундів «Школи креативного туризму» отримали 46 місцевих краєзнавців, художників, народних ремісників, популяризаторів традиційної кухні, виноробства, організаторів тематичних фестивалів з м Миколаєва та 8-ми громад Миколаївщини. Пост-pеліз Школи на тут.

Унікальну навчальну програму «Школи креативного туризму» сформовано за результатами інвентаризації нематеріальної культурної спадщини місцевих громад Миколаївщини.

На основі інвентаризації сформовані спільні для Болгарії, Грузії та України сфери кластеру:

  1. Гастрономія та кулінарні практики;
  2. Ремесла та образотворче мистецтво;
  3. Людина та Всесвіт: подієвий туризм (народні свята, дні сіл, фестивалі), заходи активного туризму з використанням надбань, знань, традицій українського народу.

Незабаром буде оголошено конкурс фінансової та коуч- підтримки майбутніх засновників кластеру #СкіфськийВсесвіт на тему: «Інноваційні стартапи у сфері креативного туризму и культурної спадщини».

Його учасники мають змогу війти у пул 9-ти переможців отримати часткове фінансову підтримку до 1,5 тисячі євро на реалізацію своїх ідей в рамках конкурсу стартапів у згаданих сферах.

ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва»

Миколаївські інтерактивні атракції промотору Одеса-Миколаїв-Херсон у «Городищі «Дикій сад»» підготовлено випускниками «Школи креативного туризму» за коуч – супровідом експертів проекту «Туризм. Спадщина та Творчість» (#THC), що реалізує ГО «Фонд розвитку міста Миколаєва»(ФРММ)  за підтримки Georgian Arts and Culture Centre, Tbilisi (GE) за кошти Програми Black Sea Basin (Subsidy Contract No.BSB 1130).

Відповідно до меморандуму партнером проекту Виконавчий комітет Миколаївської міської ради. Організатором промотору Миколаївський міськвиконком.

#THC – це спільна робота Грузинського центру мистецтва та культури, Болгарської NPO Європейський  інститут культурного туризму EUREKA та ФРММ. 

Період реалізації #THC з 26.09.2020 до 26.12.2022 року.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Підсумки пілотної сертифікації «Роботодавець, дружній до молоді»

Розпізнавати та протидіяти. Як ми допомагали HeForShe говорити із студентами про гендерну дискримінацію

В Україні з’явилась перша недоступна реклама

Громадські монітори розробляють стратегії захисту вразливих груп населення 12 громад Луганщини

Державна фінансова підтримка місцевих друкованих медіа - дискусія за сприяння спільного проєкту ЄС та Ради Європи

В Україні розробляють парасольковий бренд для експорту продукції малого та середнього бізнесу