Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій ...

main_image_6eb7b564016370fced6d53a94a5fca7c
Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:

  • Презентація – комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
  • Що має бути у дієвій презентації.
  • Якими каналами її презентувати.

Корисні відео:

 

Джерело: decentralization.gov.ua.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Втілювати нові сенси й практики взаємодії: нова добірка вакансій в третьому секторі

Результати виборів до Національної ради з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції / СНІДу

Країни Північної Європи сприяють модернізації системи очищення стічних вод у Львові

У світі скорочується споживання тютюну – звіт ВООЗ

Військовий медик – один із нових мешканців першого зданого будинку для тимчасового проживання у Львові

Норвегія виділяє додаткові 300 мільйонів норвезьких крон на зелену відбудову в Україні через НЕФКО