Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій ...
Додано:
Громадський Простір
Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень про стратегію комунікації.
У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:
- Презентація – комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
- Що має бути у дієвій презентації.
- Якими каналами її презентувати.
Корисні відео:
- Визначення цілі для залучення ресурсів у громади в умовах війни
- Хто є аудиторією громади в залученні ресурсів в умовах війни
- Зміст комунікації у залученні ресурсів у громаду в умовах війни.
- Хто доноситеме інформацію для залучення ресурсів у громаду
- Інструменти комунікації для залучення ресурсів у громаду в умовах війни
Джерело: decentralization.gov.ua.