Презентація он-лайн платформи “Контакт центр” у Нижньодуванській громаді

Восьмого жовтня у Нижньодуванській громаді презентували он-лайн платформу "Контакт центр" та відповідний мобільний додаток для обробки звернень громадян. Захід відбувся в рамках проєкту «Впровадження ...

Додано:
lekotan

тренінги навчання команда
Презентація он-лайн платформи “Контакт центр” у Нижньодуванській громаді

Восьмого жовтня у Нижньодуванській громаді презентували он-лайн платформу “Контакт центр” та відповідний мобільний додаток для обробки звернень громадян. Захід відбувся в рамках проєкту «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ». Нагадуємо, що одним з важливих завдань створення цього сервісу є ефективне залучення громадян до місцевих справ шляхом впровадження інноваційних інструментів електронного врядування.

Під час презентації  модератор звернув увагу учасників на те, що питання практичної реалізації громадянами України наданого їм права на звернення регулюються Законом України  «Про звернення громадян». Закон забезпечує громадянам України можливість участі в управлінні державними і громадськими справами, відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх вразі порушення.   Відповідно до статті 40 Конституції України  усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

У Нижньодуванській селищній раді право громадян звернутися до місцевих органів влади забезпечує відділ загально-організаційної роботи та правового забезпечення. Керівник відділу Єршова Г.Ю. розповіла скільки мешканців звертаються до селищної ради та які питання порушують у своїх зверненнях. «До виконавчого комітету Нижньодуванської селищної ради поступає багато звернень. Так, за 9 місяців 2020 року  до селищної ради надійшло 260 звернень, з них – вирішено позитивно 210 звернень, відмовлено у задоволенні – 28, дано роз’яснення – 20-тьом заявникам. Колективних звернень надійшло 20, повторних не було», – зазначила Галина Юріївна.

Учасники заходу в он-лайн режимі змогли ознайомиться про платформу “Контакт центр” та відповідний мобільний додаток. Зараз за допомогою нової прогресивної електронної системи прийому, обробки та контролю виконання звернень є можливість негайного вирішення будь яких питань: соціальне забезпечення, стан доріг, послуги ЖКГ (до 30 видів питань).

Тепер не треба:

  • з’ясовувати, куди та як звернутись;
  • витрачати час на дорогу та черги, щоб  зареєструвати звернення;
  • з’ясовувати, як проконтролювати звернення та результати його розгляду;
  • з’ясовувати, як оцінити якість виконання звернення. 

Розгляд звернень громадян та їх вирішення є одним із пріоритетних напрямків діяльності селищної ради.

Проєкт «Впровадження інноваційних інструментів електронного врядування Нижньодуванської ОТГ як запорука залучення громадян до місцевих справ» реалізується ГО «ЛО ВГО «АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ» за організаційної підтримки ГО «Взаємодія-Плюс» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки урядів Данії, Швейцарії та Швеції

#UNRPP #ВзаємодіяПлюс


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Що думаєте про тему деінституціалізації?

Skills4Recovery та JA Ukraine провели ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024 у Чернівцях

У Сумах хаб ІМІ надає медійникам техніку та захисне спорядження

Юридичне\Волонтерське для ГО, волонтерів та активістів

Відбувся круглий стіл “Наш Південь: ідентичності в умовах війни”

В польському Гданську обговорили гібридні методи Росії з розгортання збройних конфліктів на прикладі першого окупованого міста Донбасу