Перша сесія Тернопільської міської ради: новий регламент та перші конфлікти

У середу, 18 листопада, відбулося перше засідання новообраної міської ради. Через протиепідемічні заходи засідання відбулося в Українському домі “Перемога”. Сесія почалася із вітальної частини та ...

Додано:
Marichka

IMG_3533
Перша сесія Тернопільської міської ради: новий регламент та перші конфлікти

У середу, 18 листопада, відбулося перше засідання новообраної міської ради. Через протиепідемічні заходи засідання відбулося в Українському домі “Перемога”. Сесія почалася із вітальної частини та благословення духовенства, але без суперечок між депутатами не обійшлося.

IMG_3550

 На порядку денному 13 питань. 

Сесія Тернопільської міської ради визнала обраним на посаду міського голови – Сергія Надала та затвердила визнання повноважень депутатів. До міської ради увійшли 42 депутати від 6 політичних сил.

Більшість депутатів проголосували за Положення про постійні комісії та новий Регламент міської ради.

Відтепер, згідно Положення, член постійної комісії  може висловити окрему думку, через “повідомлення про неї до голосування за певне питання порядку денного, про що робиться відмітка в протоколі засідання комісії. Окрема думка повинна бути подана письмово протягом одного дня з моменту завершення засідання постійної комісії.”

У Регламенті збільшили кількість депутатів, які мають право створити  фракцію. Раніше потрібно було 4 депутати, тепер -5.  За новими правилами регламенту ніхто не може виступати без дозволу міського голови.

З метою запобігання епідемії коронавірусу на території Тернопільської міської територіальної громади пленарні засідання міської ради проводяться без громадськості. Також до регламенту включили порядок проведення сесії дистанційно. Після затвердження регламенту міської ради, питання “Різне” не розглядали. 

“Шановні колеги, я дякую сьогодні всім за роботу. Оголошую перерву у роботі сесії Тернопільської міської ради. Наступне засідання сесії міської ради відбудеться 27 листопада о 10 годині тут же, в цьому залі “Перемоги”. Дякую всім.”-завершив міський голова, Сергій Надал.

Кадрові зміни та перші конфлікти

IMG_3533

Сесія обрала нового секретаря міської ради, та  затвердила старост, персональний склад постійних комісій та виконавчий комітет. До виконавчого комітету увійшло 15 осіб, а саме: міський голова Тернополя – Сергій Надал, секретар міської ради –   Ігор Гірчак, заступники міського голови – Остапчук Вікторія, Володимир Дідич, Владислав Стемковський, та Ігор Крисоватий. А ще Хімійчук Іван, Якимчук Петро, Очадча Сергій, Солтис Віктор та усі старости сіл, які увійшли до складу Тернопільської ОТГ. 

Не обійшлось у новій раді без конфліктів. Політична партія “Сила людей” виступила із критичними зауваженнями, щодо нового регламенту міської ради, тому, що зі слів політиків він суттєво обмежує права депутатів. 

На зауваження політиків, Сергій Надал зазначив: “Хочу наголосити: цей проект, це рішення, воно не є незмінним. Якщо в будь-який час буде в когось побажання, пропозиції до зміни регламенту, на будь якій сесії ми можемо їх прийняти.Сьогодні прийняття регламенту потрібно технічно, щоб запустити роботу ради”.

 Отже, на  сесії прийняли основні положення, які потрібні для початку роботи міської ради та затвердили ключові посади. У більшості випадків голосували із таким розподілом 38 -за, 4-проти. На скільки ефективно міська рада працюватиме в інтересах Тернополя та чи буде враховувати інтереси громадськості – побачимо згодом.

Центр громадського контролю «ДІЙ!» в Тернополі

Довідка: Центр громадського контролю «Дій!» – проект, який реалізується у 5-ти містах України (Тернопіль, Вінниця, Запоріжжя, Краматорськ, Маріуполь) за фінансової підтримки чеської організації People in Need, Міністерства закордонних справ Чеської Республіки у рамках програми «Transition Promotion Program» та Посольства Королівства Нідерланди в Україні. Зміст цієї статті не обов’язково збігається з їхньою позицією.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Підсумки проведення Національного Форуму в рамках Марафону Розвитку Громад

Компенсація витрат волонтерам і угоди з ФОП. Нюанси складання договорів ГО з контрагентами

Перший крок до порозуміння щодо Березанської моделі освіти

Оголошено результати навчання «Волонтерів БПД»

Нова Дружківка залучає молодь до планування громадських просторів

Громадський центр правосуддя підтримав акцію «16 днів активізму проти ґендерно зумовленого насильства»