На Мелітопольщині фінішував освітній курс «Ділова українська мова та культура спілкування»

Протягом травня – червня 2019 року на базі бібліотеки ім. М. Лермонтова тривав 18-годинний освітній курс «Ділова українська мова та культура спілкування». Керівник проєкту, голова БО «Соціальний ...

??????????
На Мелітопольщині фінішував освітній курс «Ділова українська мова та культура спілкування»

Протягом травня – червня 2019 року на базі бібліотеки ім. М. Лермонтова тривав 18-годинний освітній курс «Ділова українська мова та культура спілкування». Керівник проєкту, голова БО «Соціальний фонд» Любов Кучина закцентувала увагу на пріоритетному значенні для країни освіти дорослих, а тим більше – вивчення державної мови для нашого південного російськомовного регіону. Саме людям з інвалідністю часто доводиться звертатися до установ влади, де вони стикаються з проблемою оформлення офіційної документації. Для задоволення цієї освітньої потреби БО «Соціальний фонд» у партнерстві з Пр??????????едставництвом DVV International Ukraine за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини запустила такий важливий освітній курс.

Бажання вивчати українську мову поєднало 40 учасників двох інклюзивних груп – представників Мелітопольської міської організації людей з інвалідністю та Товариства людей з інвалідністю «Джерело», а також зацікавлених містян –лікарів, освітян,бухгалтерів та ін. Оскільки якість навчання залежить від рівня фаховості тренера, організатори запросили досвідченого педагога, кандидата філологічних наук Ольгу Бабакову. 

Охочі до неформальної освіти відвідали 6 занять, де розглянули Закон про мову, дізналися про стилі сучасної української літературної мови, поглибили знання з морфологічних, синтаксичних, орфоепічних, орфографічних і лексичних норм, ознайомилися з оформленням ділової документації та етикетом ділового спілкування.Особливий інтерес викликало «правило дев’ятки», пароніми та відео про наголос, правила щодо закінчення  іменників у кличному  відмінку, непрості варіанти відмінювання числівників.???

Мінілекції змінювалися діловими мовознавчими іграми «Чарівне коло», «Я – перекладач», «Ми редактори», «Цього тижня вразило», «Ховрашки», що сприяло активізації процесу навчання.Як годиться, слухачі отримували домашні завдання, але не для оцінки знань, а заради досягнення мети – вдосконалити мовленнєву компетентність. Після кожного заняття проводилася рефлексія, під час якої учасники висловлювалися щодо високої якості тренінгу.

Фінальне заняття проходило у форматі дебатів на актуальні соціальні та пріоритетні для учасників теми. Дебатуючи, дорослі слухачі захоплювалися змістом і демонстрували підвищенийрівень знань державної мови. Як приємний бонус кожний старанний «студент» отримав сертифікат.

Дякуємо учасникам за сумлінне навчання, а колективу Централізованої міської бібліотеки ім. Лермонтова – за  гостинність на затишній локації.

Освітня програма «Інклюзивна майстерня 3D демократії – думаємо, діємо, досягаємо» виконується за проектом «Інклюзивна майстерня демократичного діалогу», яку реалізує БО «Соціальний фонд» у партнерстві з Представництвом DVV International Ukraine у межах проєкту «Регіональні голоси – громадянська освіта дорослих для розширення прав і можливостей локальних громад  в Україні та Білорусі» за підтримки Федерального міністерства закордонних справ Німеччини AuswärtigesAmt #CivilSocietyCooperation #AuswärtigesAmt Громадська спілка “Українська асоціація освіти дорослих”.

 

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи

В американському університеті презентували виставку з історії «Щедрика»

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку