Мережа правового розвитку підготувала 40 тренерів-фасилітаторів зі шкільної медіації

Впродовж вересня та жовтня у Вінниці та Скадовську пройшли тренінги для тренерів-фасилітаторів курсу «Базові навички медіатора шкільної служби порозуміння» в рамках проекту «Розвиток шкільних служб ...

Додано:
legal_dev_network

22687792_360336854420834_2030464549540314280_n
Мережа правового розвитку підготувала 40 тренерів-фасилітаторів зі шкільної медіації

Впродовж вересня та жовтня у Вінниці та Скадовську пройшли тренінги для тренерів-фасилітаторів курсу «Базові навички медіатора шкільної служби порозуміння» в рамках проекту «Розвиток шкільних служб порозуміння в рамках Мережі правового розвитку» за підтримки МФ «Відродження».

40 медіаторів з Вінницької, Харківської, Волинської, Херсонської областей після інтенсивного 4-денного курсу опанували необхідні знання і навички та отримали сертифікати тренера-фасилітатора. Серед учасників – координатори 16 шкільних служб порозуміння (ШСП), що вже діють, діти-медіатори та представниці Офісів Мережі правового розвитку.
 
Тренінги проводили професіонали з Інституту миру та порозуміння – Роман та Єлизавета Коваль.

Попереду у нових тренерів цікава та непроста робота – передати власний досвід, надихнути власним прикладом та навчити мирного розв’язання конфліктів більш ніж 200 учнів та педагогів з 22 нових та 16 ШСП, що вже діють.

Дуже сподобалася учасникам вправа, коли вони мали придумати креативне визначення для тренера-фасилітатора. Ось деякі “перли”: 

«Фасилітатор не схожий на дятла, тому що не довбає. Фасилітатор як добрий товариш, до якого хочеш звернутися. Фасилітатор як квіти, які несуть позитивні емоції та хороший настрій. Фасилітатор не схожий на кактус, тому що не вколе гострим словом. Фасилітатор не схожий на вчителя, тому що не оцінює рівень знань. Фасилітатор – не полісмен, тому що не карає. Фасилітатор як тамада, може створити позитивну атмосферу».

1fasylitatory

Фасилітатори з Білозерки та Ковеля. Фото: ГО “Білозерський центр регіонального розвитку”

Відгуки учасників тренінгів:

Наталя Зикова, регіональний координатор проекту, представниця Скадовського Офісу Мережі правового розвитку: «Щиро дякую тренеру Коваль Єлизаветі за змістовний, практичний, креативний тренінг. Кожен із нас отримав шалену енергію, позитивні емоції, бажання самовдосконалюватися, навчатися і навчати інших медіації. Перед нами відкрилися нові можливості передавати набуті знання і навички майбутнім учням медіаторам з нових шкіл. А ще ми раді близькому знайомству з колегами з Дворічанської школи! Найближчі наші плани – допомога в організації шкільної служби порозуміння в Михайлівській, Новомиколаївській, Олександрівській школах Скадовського району Херсонської області».

Данило Щоголь, учень-медіатор Дар’ївської школи Білозерського району Херсонської області: «Враження від тренінгу переповнюють до сих пір! Шалений темп, ну дуже гарні люди та неймовірно комунікабельний тренер. Вона справжній фасилітатор, бо змогла створити нам саме ту необхідну атмосферу і підводила нас до розмови. Надалі великий план роботи, але для себе я зрозумів , що навички комунікації ой як потрібні кожного дня!»


Анна Калашник, регіональний координатор проекту, представниця Дворічанського Офісу Мережі правового розвитку: «Під час тренінгу дуже сподобалося те, що кожен зміг показати себе в ролі фасилітатора. А вправи розбиралися детально для кращого розуміння. Все це відбулося завдяки старанням прекрасного тренера».

Марина Рибалко, координатор ШСП Дар’ївської школи Білозерського району Херсонської області: «Щиро вдячна за тренінг для фасилітаторів, який відбувся в чудовому місті Скадовську. Отримала не тільки море позитивних емоцій, але й практичні знання, що дуже цінно! В легкій атмосфері тренерка Єлизавета Коваль дала відповіді на ті запитання, з якими я прийшла, а ще окрім того, почула багато іншої корисної інформації. Це дуже хороша практика, коли діти вчаться мирно вирішувати конфлікти та допомагають один одному. Дуже сподобались практичні заняття, що дали можливість зазирнути у “середину своєї свідомості”. Виявилось, що вміння почути себе надзвичайно важливе! Почувши себе, ми можемо навчитися правильно керувати своєю поведінкою та емоціями. Отже, зроблю висновок про те, що час пройшов дуже швидко і дуже ефективно. Хотілось би, щоб такі заходи проводили якомога частіше».

 

Автор матеріалу: Елла Петренко, ГО “Білозерський центр регіонального розвитку”, керівниця проекту


Тематика публікації:                  

Останні публікації цього розділу:

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку

Impact Business Accelerator 2024: як український бізнес стає рушієм соціальних змін