Критичне мислення для освітян: крок до реформування освітнього процесу

30 жовтня у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка за підтримки Міністерства закордонних справ Чеської республіки відбулась освітня науково-практична конференція «Критичне ...

Додано:
prometheus

3
Критичне мислення для освітян: крок до реформування освітнього процесу
30 жовтня у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка за підтримки Міністерства закордонних справ Чеської республіки відбулась освітня науково-практична конференція «Критичне мислення для освітян», присвячена старту однойменного масового відкритого онлайн-курсу на платформі «Prometheus». Подія зібрала понад 200 учасників з усіх куточків України – шкільних вчителів та викладачів ВНЗ, студентів та молодих науковців, всіх, кому небайдужа українська освіта та реформи.
 
Платформа масових відкритих онлайн-курсів «Prometheus» покликана надавати якісну освіту для всіх та кожного в Україні. Онлайн-курс «Критичне мислення для освітян» — новий крок в реформуванні підходів до викладання в освітньому процесі, тому його презентація та спілкування з авторами – надзвичайно важливий та потрібний захід, що підтвердила величезна зацікавленість. 
 
Курс «Критичне мислення для освітян» представили автори – доктор педагогічних наук, професор кафедри історії України, керівник сектора лабораторії модерної історії України та інноваційних освітніх технологій Запорізького національного університету Сергій Терно та вчитель медіаграмотності та зарубіжної літератури; директор СШ №148 ім. Івана Багряного м. Києва; член Колегії Міністерства освіти і науки, медіатренер, медіааналітик, консультант медіаосвітніх проектів Сергій Горбачов.
2
 
Виступи Сергія Терно та Сергія Горбачова викликали жваве обговорення в аудиторії, зокрема поставили важливі питання, які вирішують українські освітяни щодня – як перейти до партнерських засад у навчальному процесі, як розвинути в учнів критичне мислення, як відрізняти факти від неправдивої інформації тощо. Автори курсу закликали присутніх до педагогічної творчості, про що окремо можна дізнатися під час прослуховування онлайн-курсу «Критичне мислення для освітян», який розпочався 30 жовтня на платформі «Prometheus».
 
Конференцію продовжив виступ співзасновника платформи «Prometheus» Івана Примаченка, який закликав присутніх освітян долучитись до створення онлайн-курсів та їх використання у навчальному процесі, щоб надати доступ усім охочих до нових освітніх технологій та сучасних знань. 
1
 
Під час конференції було представлено перші результати впровадження змішаного навчання у шкільний освітній процес на прикладі циклу масових відкритих онлайн-курсів з підготовки до ЗНО. Доповідачами виступили автори курсів «Українська мова та література» та «Математика» – кандидат філологічних наук, доцент кафедри видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського Ірина Побідаш та кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри математичного аналізу та теорії ймовірностей КПІ ім. Ігоря Сікорського Ярослав Симчук.
 

Враховуючи таку зацікавленість до цієї конференції, планується проведення наступних подібних заходів в інших містах України.

Відеозапис конференції можна переглянути за посиланням:

Посилання на безкоштовний онлайн-курс “Критичне мислення для освітян” тут.
Курс створено в рамках програми Transition Міністерства закордонних справ Чеської республіки.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку