Чистим пляжам бути! Розпочинаємо проєкт національного масштабу

«Let’s do it Ukraine» спільно з PepsiCo Україна запускають проєкт, покликаний вивести пляжі України на рівень, відповідний світовим екологічним стандартам. Офіційна презентація та старт проєкту ...

Додано:
Let's do it Ukraine

Всеукраїнський проєкт "Чисті пляжі разом"
Чистим пляжам бути! Розпочинаємо проєкт національного масштабу

«Let’s do it Ukraine» спільно з PepsiCo Україна запускають проєкт, покликаний вивести пляжі України на рівень, відповідний світовим екологічним стандартам. Офіційна презентація та старт проєкту заплановано на 26 травня 2021 року.

Всеукраїнський молодіжний рух «Let’s do it Ukraine» спільно з компанією PepsiCo Україна за підтримки міжнародного фонду PepsiCo Foundation у 2020-2023 роках втілюють у життя довготривалий Всеукраїнський проєкт «Чисті пляжі разом!», який суттєво вплине на сталий розвиток громад та об’єднає українців у великій спільній справі. 

Амбітна ціль проєкту – за три роки сформувати універсальну дорожню мапу для сталого розвитку пляжних територій по всій території України, активізувати покоління стійкої екосвідомої громади.

Далекий від норми екологічний стан пляжів України – причина непридатності води для пиття та загибелі тисяч тварин. Відхилення від норми сягає 70–80%. Ситуація потребує термінових змін. Сьогодні – не час боятися перепон. Команда «Let’s do it Ukraine» спільно з PepsiCo Україна кидає виклик усім обставинам, які стримували українців робити кроки до екологічного майбутнього. Від сьогодні запускається одна з найбільших екологічних ініціатив, яка об’єднає українців навколо реальної перспективи чистих берегів та чистих вод.

Проєкт наповнений великою кількістю екологічних ініціатив: робочі групи експертів, івенти, фестивалі, тренінги, табори, форуми, формування екопатрульних бригад, що допоможуть українцям спільно пройти шлях для досягнення вищих екостандартів. Довготривала співпраця експертів, громадськості, медіа, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, соціально відповідального бізнесу сприяють виведенню проєкту на національний рівень.

«Ми щиро раді появі цього грандіозного проєкту в нашому календарному плані. За його реалізацією стоїть тривалий період дослідження, аналізу, планування та залучення ресурсів. Завдяки PepsiCo Україна ініціатива перетворилася з можливої перспективи в реальну масштабну кампанію. Натхненні запланованими ініціативами ми приступаємо до роботи з вірою в досягнення великих екологічних цілей та закликаємо всіх до співпраці», – коментує Президент Всеукраїнського молодіжного руху «Let’s do it Ukraine» Юлія Мархель.

Протягом 2021-2023 років організатори допомагатимуть уникати накопичення відходів, об’єднувати зусилля громади та місцевих муніципалітетів, налагоджувати співпрацю, організовувати локальні прибирання пляжів, сортувати вторинну сировину і здавати її на перероблення, користуватися багаторазовим пакуванням. Проєкт включатиме також інформаційну кампанію, що дозволить дізнаватися всю необхідну інформацію про стан забруднення пляжів, його попередження та очищення. Програма сформована таким чином, що кожен рівноцінно зможе стати двигуном змін на краще.

У межах співпраці з компанією PepsiCo Україна планується також підтримка таких ініціатив, як створення національної мапи пунктів приймання вторинної сировини, проведення Екофестивалю, організація Всесвітнього дня прибирання та інших соціально значущих проєктів.

«Компанія ПепсіКо Україна як екологічно-свідомий та відповідальний бізнес ставить своєю довгостроковою метою виховання дружнього до екології покоління та зменшення негативного впливу людей на навколишнє середовище. Ми переконані, що проєкт «Чисті пляжі разом!» є важливою ланкою в досягненні нашої спільної цілі жити в чистій країні. Втілюючи дану ініціативу, ми не тільки робимо добру справу, але й дбаємо про екологічно більш стійке майбутнє для наших дітей», – коментує проєкт менеджер із зв’язків з органами влади Наталія Фесюн. 

Слідкуйте за новинами на сайті letsdoitukraine.org та в соціальних мережах. Підкріплюйте ваше прагнення до змін участю в спільних проєктах організацій. Починайте діяти тут і зараз. 

PepsiСo – один із лідерів українського ринку харчових продуктів та напоїв, представлена компаніями «Сандора» і «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «Хрусteam». PepsiСo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька» та дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiСo в Україні — на сайті www.pepsico.ua.

«Let’s Do It Ukraine» – це Всеукраїнський молодіжний рух, який протягом 6-ти років активно діє у 24 областях України завдяки активістам, органам місцевого самоврядування, бізнесу та медіа. Проєктна діяльність організації вже об’єднала понад 2,5  млн учасників у всеукраїнських та локальних проєктах: Всесвітній день прибирання «World Cleanup Day», «Зробимо Україну чистою разом», Всеукраїнський екологічний фестиваль «ЧистоFest» та інших. Організація є частиною міжнародного руху «Let’s Do It World», який об’єднує 180 країн та понад 30 мільйонів учасників для того, щоб піклуватися про екологію та чистоту нашої планети. Міжнародний рух «Let’s Do It World» є акредитованим партнером Програми ООН з навколишнього середовища.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Тернопільські медійники опанували тонкощі авторського права

Росія примусово передала до російських сімей щонайменше 314 українських дітей: новий звіт Єльської лабораторії

Подолати «мовний бар’єр». Десять «так» для впровадження корпоративних освітніх курсів з української

Проєкт U_CAN — крок до вуглецево-нейтрального майбутнього України

У Білозерській громаді на Херсонщині стартував проєкт зі створення та розширення комплектації двох класів безпеки

Прикордонні громади Сумщини оновлюють стратегії, відповідаючи на виклики воєнного часу