Як працював і чого досягнув Денний центр «Право на здоров’я» у 2021 році?

Центр допомоги дівчатам та жінкам «Право на здоров’я» був створений у травні 2010 року на базі Київського міського центру соціальних служб за фінансової підтримки СНІД-Фонду Елтона Джона.Упродовж ...

Додано:
healthrightorgua

Brown Minimal Interior Design Instagram Post

healthrightorgua

Центр допомоги дівчатам та жінкам «Право на здоров’я» був створений у травні 2010 року на базі Київського міського центру соціальних служб за фінансової підтримки СНІД-Фонду Елтона Джона.

Упродовж усього існування Центру 4 050 клієнтів отримали допомогу: 1764 з них звернулися самостійно, 1 066 – були виявлені шляхом аутріч, 742 клієнти до нас направили інші організації, 57 – Центр СНІДу, 421 – звернулися до нас в інтернеті.

У 2021 році на базі Центру був створений ХАБ «Право на здоров’я» для надання комплексної психосоціальної онлайн та офлайн допомоги під час пандемії COVID-19 уразливим верствам населення: дівчатам та жінкам, підліткам та молоді, які опинилися у скрутному становищі, потребують підтримки та захисту.

У 2021 році фахівці Центру продовжили надавати комплексні послуги: соціальні, психологічні, юридичні та реабілітаційні. Вони активно працювали у напрямках запобігання суїцидальної поведінки підлітків та молоді. Важливу частину роботи вони присвятили профілактиці відмов від новонароджених дітей, розповсюдження ВІЛ та інших інфекційних захворювань.

У 2021 році на базі Центру регулярно проводилися офлайн та онлайн тренінги у межах просвітницько-профілактичної програми занять «Сходинки до здоров’я», розробленої HealthRight International (Право на здоров`я) в Україні. Унікальність цієї програми – орієнтованість на профілактику ризикованої поведінки підлітків.

Усі послуги фахівці Центру надавали у форматах офлайн та онлайн безкоштовно та анонімно.

ДЦ_результати 2021 1

Впродовж минулого року послугами Центру скористалися 500 дівчат та жінок. 100 з них ми протестували на ВІЛ, 39 – на гепатит. 5 клієнтів отримали позитивні результати тестів і були перенаправлені для подальшої діагностики та лікування.

Також у 2021 році фахівці Центру присвятили багато часу адвокаційній роботі, спрямованій на отримання фінансування бюджетним коштом. Як результат, команду Центру отримала фінансування з Громадського бюджету Києва на 2022 рік у розмірі 200 тисяч гривень.

2021 рік був роком успішної фандрейзингової активності: 173 клієнти Центру отримали гуманітарну допомогу – продуктові набори, 45 дітей отримали шкільні рюкзаки, понад 50 осіб – одяг, взуття, підгузки тощо.

18 підлітків з сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, за сприяння фахівців Центру взяли участь у денному підлітковому таборі «Мені вдалося».

Команда Центру продовжує свою роботу у 2022 році для надання комплексних психосоціальних послуг найбільш вразливим верствам населення онлайн та офлайн.

Якщо ви потребуєте допомоги, маєте запитання або пропозиції щодо роботи Центру, звертайтеся, будь ласка, за телефоном 093 743 78.


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Як використати майно непрацюючих закладів освіти у селах?

Екологічний Великдень: зменшуйте відходи під час свят

Управління відходами після воєнних дій в Україні: що запозичити з досвіду Великої Британії?

Як змінити філософію управління відходами руйнацій?

Що таке систематичне розкриття інформації?

Чим досвід Японії в управлінні відходами актуальний для України