“Зробимо Україну чистою!”: як залучати учасників до проведення масштабних акцій

Юрій Пивоваренко, співзасновник проекту “Let’s do it Ukraine! Зробимо Україну чистою!”, спеціально для “Бази Знань” на Громадському Просторі ділиться досвідом цієї відомої кампанії щодо того як ...

Юрій Пивоваренко

Громадський Простір

Юрій Пивоваренко, співзасновник проекту “Let’s do it Ukraine! Зробимо Україну чистою!”, спеціально для “Бази Знань” на Громадському Просторі ділиться досвідом цієї відомої кампанії щодо того

як залучати учасників до проведення масштабних акцій

 Більше деталей про те, як залучали учасників, як з нуля розвивали ініціативу — у презентації


Останні публікації цього розділу:

Як взяти свідчення про сексуальне насильство під час війни: поради для медіа та ОГС

Як зробити свій бренд впізнаваним: брендбук для громадських організацій

Соціальні послуги без ПДВ: які зміни приніс новий закон для ГО та БО

9 важливих елементів брендингу для НУО

Як НУО ефективно вийти у медіапростір: 8 порад від комунікаційниць з досвідом

Коли контент сам знаходить глядача: YouTube Shorts — шанс для НУО, який не можна проґавити