“Зробимо Україну чистою!”: як залучати учасників до проведення масштабних акцій

Юрій Пивоваренко, співзасновник проекту “Let’s do it Ukraine! Зробимо Україну чистою!”, спеціально для “Бази Знань” на Громадському Просторі ділиться досвідом цієї відомої кампанії щодо того як ...

Юрій Пивоваренко

Громадський Простір

Юрій Пивоваренко, співзасновник проекту “Let’s do it Ukraine! Зробимо Україну чистою!”, спеціально для “Бази Знань” на Громадському Просторі ділиться досвідом цієї відомої кампанії щодо того

як залучати учасників до проведення масштабних акцій

 Більше деталей про те, як залучали учасників, як з нуля розвивали ініціативу — у презентації


Останні публікації цього розділу:

Діджитал-стратегія з нуля: розгорнуті поради для громадських організацій

5 технік для складання ефективних грантових пропозицій

П’ять шаблонів для створення впливової інфографіки для НУО

Як створювати контент, оптимальний для пошукових систем

SMM для громадського сектору: чому просто вести соцмережі вже недостатньо?

Огляд NGO Technology Report 2019: витрати на технології зросли на 51%