“Зробимо Україну чистою!”: як залучати учасників до проведення масштабних акцій

Юрій Пивоваренко, співзасновник проекту “Let’s do it Ukraine! Зробимо Україну чистою!”, спеціально для “Бази Знань” на Громадському Просторі ділиться досвідом цієї відомої кампанії щодо того як ...

Юрій Пивоваренко

Громадський Простір

Юрій Пивоваренко, співзасновник проекту “Let’s do it Ukraine! Зробимо Україну чистою!”, спеціально для “Бази Знань” на Громадському Просторі ділиться досвідом цієї відомої кампанії щодо того

як залучати учасників до проведення масштабних акцій

 Більше деталей про те, як залучали учасників, як з нуля розвивали ініціативу — у презентації


Останні публікації цього розділу:

Global Trends in Giving Report. Благодійність 2020 — у цифрах і трендах

Дієвий онлайн-фандрейзинг: досвід "Клубу Добродіїв"

Аудит соціальних мереж. Що змушує ваших фанів від/підписуватися?

Правові засади та алгоритм дій для розбудови підприємницької діяльності ГО

Підприємництво громадської організації та статутний капітал заснованого товариства

5 креативних ідей для лайвової стратегії НУО