Як створювати контент, оптимальний для пошукових систем

Привабливий контент — це більше, ніж просто обмін інформацією. Насправді, це ефективний спосіб показати, хто ви, залучити нових прихильників, а також підтримувати ваш веб-сайт релевантним та легким ...

71540980_449166345691599_4967831299386507264_n

Громадський Простір

 

1. Почніть із дослідження ключових слів

via GIPHY

Згадайте останній раз, коли ви шукали інформацію в Інтернеті. Які пошукові терміни ви використовували? Які результати були показані першими? Ключові слова — це чудовий спосіб забезпечити присутність вашого веб-сайту в результатах пошуку, саме тому важливо органічно включати їх у свій контент. Вони також забезпечують безперервність подорожі відвідувача, адже ви хочете, щоб контент, який вони знаходять на вашому веб-сайті, відповідав очікуванням того, що вони шукають, коли клікають у пошуках потрібної інформації. 

Якщо ви нещодавно розробили веб-сайт, складіть список усіх релевантних тем та потенційних пошукових термінів, які мають вести на ваш сайт. Деякі з них матимуть більше конкуренції, але експерт може допомогти вам зосередитись на тих, які мають найбільший потенціал, щоб ви могли включити їх у свій письмовий контент. 

2. Включіть сильні заклики до дії

via GIPHY

Заклик до дії (від англ. call-to-action або CTA) — це спосіб заохотити відвідувачів вашого веб-сайту до певних дій у результаті відвідування та взаємодії з вашим контентом. До прикладу, у бізнесі поширені CTA заохочують відвідувачів купувати, бронювати, передплачувати, завантажувати, пробувати або переглядати товари та/або послуги, продані компанією. До чого закликаєте ви?

3. Пройдіть весь шлях відвідувача веб-сайту

via GIPHY

Поставте себе на місце тих, хто відвідує ваш веб-сайт: як вони його знайшли? Куди вони направляться далі? Макет вашого веб-сайту та організація вашого контенту визначатимуть, чи дістануть користувачі позитивний досвід на вашому веб-сайті, і як довго вони залишатимуться на вашій сторінці.

Багато маркетологів говорять про специфічний процес, відомий як картографування подорожей на сайті, який в основному означає розуміння: як це бути відвідувачем вашого сайту. Сенс мапування подорожі полягає в тому, щоб визначити і зрозуміти, де саме ви ставите перешкоди між користувачами та тим, чого вони хочуть. Усунення цих елементів або через контент, або через технічну архітектуру, яка вимагає меншої кількості кліків від них, може підвищити вашу ефективність. 

4. Робіть ваш контент динамічним

via GIPHY

Один з найкращих методів оптимізації пошукових систем — регулярно створювати та публікувати новий контент. Це сигналізує Google про те, що ваш веб-сайт є живим, а контент оновлюваним (це чудовий спосіб тримати користувачів на своїй сторінці). До прикладу, щотижневі повідомлення в блогах є гарною відправною точкою. Для ранжування в пошукових системах оптимально, принаймні, 500 слів на сторінці, і немає верхньої межі, скільки слів можна написати в кожній публікації.

Динамічний контент також повинен “чіпляти” вашого читача. Використовуйте відповідні зображення та чітку, стислу назву, щоб привернути їх увагу. Підзаголовки є прекрасним способом розбивати довгі частини тексту, до того ж вони дозволяють читачам прокручувати матеріал, щоб побачити, які ключові точки будуть висвітлені в публікації. 


 

Переклад за матеріалами сайту


Останні публікації цього розділу:

П’ять шаблонів для створення впливової інфографіки для НУО

SMM для громадського сектору: чому просто вести соцмережі вже недостатньо?

Огляд NGO Technology Report 2019: витрати на технології зросли на 51%

Грантрайтингові практики: спочатку про базис

П'ять порад із цифрового фандрайзингу для невеликих НУО