Рита Поліщук про унікальність бренду для НУО

Рита Поліщук, експертка з 10-річним досвідом у сфері маркетингу, розповідає про унікальність бренду для ГО/БО. За словами Рити, для більшості українців незрозуміло, хто такі громадські ...

Рита Поліщук

Громадський Простір

Рита Поліщук, експертка з 10-річним досвідом у сфері маркетингу, розповідає про унікальність бренду для ГО/БО.

За словами Рити, для більшості українців незрозуміло, хто такі громадські правозахисні організації, чим вони займаються і які їх мотиви. Адже більшість з них схожі одна на одну. Рита радить зрозуміти, в чому унікальність саме вашої організації.

“Без ідентифікації себе та бренду, ви (організація) будете тонути в потоці голосів і шумів. Бренд не є торговою маркою, логотипом, рекламою, описом місії. Бренд – це стратегічна точка зору, певний набір емоцій. Ваш бренд має викликати емоції, внутрішню хімію”, – коментує Рита Поліщук.

Більше у  відео-нотатках Громадського Простору:

Захід відбувся в рамках “Школи ефективних комунікацій-2017″Організаторами виступили Центр інформації про права людини за підтримки Нідерландського Гельсінського комітету та Гельсінського фонду з прав людини.


Останні публікації цього розділу:

П’ять шаблонів для створення впливової інфографіки для НУО

Як створювати контент, оптимальний для пошукових систем

SMM для громадського сектору: чому просто вести соцмережі вже недостатньо?

Огляд NGO Technology Report 2019: витрати на технології зросли на 51%

Грантрайтингові практики: спочатку про базис

П'ять порад із цифрового фандрайзингу для невеликих НУО