Рита Поліщук про унікальність бренду для НУО

Рита Поліщук, експертка з 10-річним досвідом у сфері маркетингу, розповідає про унікальність бренду для ГО/БО. За словами Рити, для більшості українців незрозуміло, хто такі громадські ...

Рита Поліщук

Громадський Простір

Рита Поліщук, експертка з 10-річним досвідом у сфері маркетингу, розповідає про унікальність бренду для ГО/БО.

За словами Рити, для більшості українців незрозуміло, хто такі громадські правозахисні організації, чим вони займаються і які їх мотиви. Адже більшість з них схожі одна на одну. Рита радить зрозуміти, в чому унікальність саме вашої організації.

“Без ідентифікації себе та бренду, ви (організація) будете тонути в потоці голосів і шумів. Бренд не є торговою маркою, логотипом, рекламою, описом місії. Бренд – це стратегічна точка зору, певний набір емоцій. Ваш бренд має викликати емоції, внутрішню хімію”, – коментує Рита Поліщук.

Більше у  відео-нотатках Громадського Простору:

Захід відбувся в рамках “Школи ефективних комунікацій-2017″Організаторами виступили Центр інформації про права людини за підтримки Нідерландського Гельсінського комітету та Гельсінського фонду з прав людини.


Останні публікації цього розділу:

Global Trends in Giving Report. Благодійність 2020 — у цифрах і трендах

Дієвий онлайн-фандрейзинг: досвід "Клубу Добродіїв"

Аудит соціальних мереж. Що змушує ваших фанів від/підписуватися?

Правові засади та алгоритм дій для розбудови підприємницької діяльності ГО

Підприємництво громадської організації та статутний капітал заснованого товариства

5 креативних ідей для лайвової стратегії НУО