П’ять шаблонів для створення впливової інфографіки для НУО

Маркетинг для неприбуткових організацій справа нелегка: бюджети дуже обмежені, і яке б фінансування не отримувала громадська організація, зазвичай, ці ресурси необхідні для інших напрямків роботи. ...

72551571_2465074600377739_769796274181373952_o

Громадський Простір

Маркетинг для неприбуткових організацій справа нелегка: бюджети дуже обмежені, і яке б фінансування не отримувала громадська організація, зазвичай, ці ресурси необхідні для інших напрямків роботи. Водночас діджитал-конкуренція колосальна, адже НУО змагаються за увагу читача з великими корпораціями. З огляду на те, що громадські організації мають незначні ресурси, їм доводиться застосовувати неабияку креативність в розробці маркетингових матеріалів, щоб привернути увагу.

Хоч прес-релізи та реклама традиційно і надалі залишаються вагомою частиною маркетингових кампаній, створення візуального контенту стало також одним з дієвих прийомів. Мова йде не лише про стокові фото, а й про графічні матеріали, які привертають увагу до контенту. 

Інфографіка — унікальний метод поєднання зображень, іконок, візуалізації даних та тексту в єдиний графічний матеріал, який є інформативним та приємним для ока. Шаблонами інфографіки (наприклад, на ресурсі Venngage є спеціальна опція — інфографіки для НУО), зручно користуватись, адже це заощаджує час. Шаблони можна використовувати повторно, зробивши невеличкі правки, саме тому їх варто включати у контент-стратегію.

 

1.Статистична інфографіка

 

Статистичні дані — це чудове наповнення для віжуалів: із відповідним розташуванням та набором візуальних елементів їх легко сприймати, тому вони влучно передають інформацію читачеві. Інтернет-користувачі вже не зважають на ту навалу контенту, яка насувається із новинних стрічок і соціальних мереж, тому читають лише заголовки.

Використання вражаючих візуальних образів для привернення уваги — це лише половина завдання. Тепер, щоб утримувати аудиторію зацікавленою, контент повинен бути легким для сприйняття та швидко читатись.          

Статистична інфографіка для громадських організацій є хорошим способом презентації результатів досліджень чи опитувань, що водночас привертатиме увагу меценатів/донорів та зацікавить пересічних читачів. Нижче ви можете побачити приклад контенту, де вдало підібрані кольори та цифрові дані.  

 

Nonprofit-Infographic-Templates-1-791x1024

 

Зверніть увагу також, що статистичні дані тут розміщені поруч із простими іконками, які окреслюють контекст, але не перебирають на себе усю увагу. Проста комбінація кольорів та зручно розміщена інформація змусить читачів, котрі скролять стрічку новин в соціальних медіа, зупинитись та більше взаємодіяти з постом. Таку інфографіку можна також поширити у розсилці, використовувати в постерах та роздаткових матеріалах.

 

2.Інформаційна інфографіка 

 

Певний контент не можна передати за допомогою лише цифрових показників, тоді в нагоді стане шаблон інформаційної інфографіки, який насичений текстом, містить заголовок, підзаголовки, основний текст та інколи марковані списки.

 

Nonprofit-Infographic-Templates-donating-blood-2-746x1024

 

Текст в такій інфографіці зазвичай розподіляється на блоки, щоб його простіше було прочитати. У наведеному нижче прикладі для виокремлення блоків використали цифри та різні відтінки червоного кольору (це перегукується з тематикою донорства крові). За допомогою такого віжуалу можна у стислій формі викласти достатньо багато інформації.

 

3. Спрощена інфографіка

 

Громадські організації можуть використовувати спрощену інфографіку та мінімалізм у комунікаціях, адже не завжди мають публікувати поглиблену інформацію чи статистичні дані. Інколи НУО потрібно транслювати лише одне повідомлення із яскравим закликом до дії. У наведеному нижче прикладі ми бачимо, як організація використала сильний візуальний образ, великий заголовок і лише необхідні статистичні дані, щоб передати суть повідомлення.

 

nonprofit-infographic-saving-poverty-791x1024

 

Якщо таку інфографіку використовувати в електронній-розсилці або в банері на вебсайті, то повідомлення із закликом до дії може бути клікабельним, а в соціальних медіа чи постерах можна додати контактний номер телефону.  

 

4. Інфографіка-список

 

Популярність списків в контент-маркетингу зростає, майже кожен вебсайт чи блог містить таку інформацію, бо її простіше читати, ніж суцільні блоки тексту. Такий контент є візуально більш привабливим та частіше поширюється користувачами, адже розподілену на секції інформацію дуже легко сприймати. 

 

infographics-for-nonprofit-water-crisis-522x1024

 

Погляньте на приклад такої інфографіки — як просто та зрозуміло тут викладена інформація. В цьому шаблоні використали цифри, щоб перелічити окремі елементи, але це не завжди є обов’язковим. Можна використовувати також іконки або різноманітні фігури для розподілення на секції.     

 

5. Інфографіка з іконками

 

Коли ми говоримо про віжуали, то зазвичай думаємо про фотографії та ілюстрації, але іконки також є корисним інструментом, яким не варто нехтувати. Іконки є універсальними засобами комунікації, як і емодзі, оскільки вони зрозумілі, однаково інтерпретуються усіма та без зайвих слів передають суть повідомлення. Важливо дотримуватись сталості у використанні кольорів та розмірів іконок. За допомогою такої інфографіки можна розповісти про велику кількість напрямків роботи в одному матеріалі. Їх не завжди має бути так багато, як у наведеному нижче прикладі. Інколи варто додавати не лише маркування іконок, а й трішки більше тексту. Такий тип інфографіки можна також використовувати, щоб спрямувати донорів на ваш вебсайт — це збільшить його відвідуваність та залученість.        

 

nonprofit-infographics-icon-info-graphics-791x1024  

 

Інфографіка — це дієвий комунікаційний інструмент для неприбуткових організацій, за допомогою якого НУО можуть розповісти інформацію про себе, залучити нових прихильників та донорів.


 

 

Джерело усіх зображень Venngage

Переклад за матеріалами donorbox.org

 


Останні публікації цього розділу:

Діджитал-стратегія з нуля: розгорнуті поради для громадських організацій

5 технік для складання ефективних грантових пропозицій

Як створювати контент, оптимальний для пошукових систем

SMM для громадського сектору: чому просто вести соцмережі вже недостатньо?

Огляд NGO Technology Report 2019: витрати на технології зросли на 51%