Кейт Хед — про тренди соціальних медіа на зацікавлення аудиторії

Ні для кого не секрет, що діяльність громадських організацій поширюється на онлайн простір різних соціальних мереж. Для того, щоб успішно доносити інформацію про себе та вдало комунікувати з ...

beautiful-blur-casual-935756-1-1024x682

Громадський Простір

Ні для кого не секрет, що діяльність громадських організацій поширюється на онлайн простір різних соціальних мереж. Для того, щоб успішно доносити інформацію про себе та вдало комунікувати з волонтерами та однодумцями потрібен гарно налагоджений контент у Facebook, цікаво відзняті відео для YouTube та інших соцмереж, вдале візуальне оформлення тощо.

Пропонуємо вашій увазі цінні рекомендації від експертки з комунікацій Кейт Хед, озвучені під час вебінару “Тренди соціальних медіа — 2019: як найкраще зацікавити свою аудиторію?” . Матеріал буде корисний для комунікаційників неурядових громадських організацій та всіх, хто хоче бути більш видимими у мережі.

Кейт Хед експертка International Media Solutions з 30-ти річним досвідом у сфері стратегічних комунікацій, досліджень громадської думки та адвокаційних кампаній. Кейт має унікальний досвід планування та впровадження інформаційних кампаній у сфері економіки, політики та соціальних питань в багатьох країнах світу. Також Кейт реалізовувала навчальні програми для НУО та урядів більш ніж 20-ти країн. Кейт — сертифікований аналітик web-usability та член Національної асоціації урядових комунікаторів.

Отже, нижче пропонуємо кілька ключових порад від експертки з комунікацій Кейт Хед, із врахуванням трендів соціальних медіа на 2019 рік:

Обсяги контенту зростають, тому пам’ятайте про шалену конкуренцію

За останні кілька років об’єми контенту значно зросли, з’явилося більше вебсайтів, соціальні медіа розширюються, і через це стає набагато важче знаходити інформацію в мережі. Наприклад, якщо ви загуглите “антикорупція в Україні”, то отримаєте 91 мільйон результатів щодо контенту в пошуку.

art-big-data-blur-373543

Тому, якщо ви хочете прорватися через цей 91 мільйон результатів у Google, необхідно визначити для своєї громадської організації ключові слова — ключові слова в контенті та описові ключові слова, щоб вас легко можна було знайти. 

Майте на увазі, що існує оптимальне число хештегів в Instagram

Соціальна мережа Instagram стає важливою платформою для розповсюдження інформації. Дослідження показують, що максимально результативний пошук вашої організації може бути здійснений за допомогою 9 хештегів. Запам’ятайте: 9 — оптимальне число для просування в Instagram. Тому визначте для себе дуже чітко, якими саме мають бути ці 9 хештегів.

Користуйтеся Facebook Live

В Україні Facebook Live не дуже активно використовується, хоча це дуже корисний інструмент. Це може бути дуже цікавий формат для того, щоб підсумувати конференцію, анонсувати якусь подію, розповісти про роботу організації або ж про завершення якогось проекту.

За допомогою Facebook  Live можна проводити щось схоже на вебінари. Перед цим варто зробити невеличкий пост із анонсом щодо події, аби зібрати запитання від вашої аудиторії. Зауважимо, що лайв може тривати безперервно 4 години.

cameras-festival-fun-1615817

Тому, аби залучити більше аудиторії, громадським організаціям варто спробувати цей інструмент. 

Аналізуйте свій контент у Facebook

Аналіз вашої сторінки у Facebook є надзвичайно важливим. Перш за все варто звернути увагу на ваш найслабший пост. Проаналізуйте, чому він найменш популярний. Можливо, нецікавий текст, невідповідне зображення тощо. І далі спробуйте змінити якийсь один елемент цього посту: текст, заголовок або зображення. Після цього проаналізуйте свій найсильніший пост — чим він зачепив увагу вашої аудиторії? Проаналізуйте, яким чином ви можете повторити цей успішний досвід.

Також ви можете працювати зі статистикою, переглядаючи журнал активності вашої сторінки у Facebook. Це дасть вам змогу зрозуміти, в який період часу ваша аудиторія більш активна, або ж який контент для неї цікавіший. Якщо ви готові вкладати якісь кошти у свій контент, то дослідіть можливості реклами у Facebook. 

Пам`ятайте, перші кілька секунд вашого відео  найважливіші

Ще однією тенденцією є те, що зростає кількість відео контенту. Ви маєте максимально продумати перші фрази у відео. Тому додайте у відео те, що можна назвати “приманкою”, щоб зачепити вашого глядача, і розмістіть це на початку відео. Не забудьте додати у відео субтитри, аби люди мали можливість дізнатися через текст, про що іде мова, якщо для них це більш зручний формат.

Не забувайте, що у соцмережах пости із відео на соціальну тему поширюють більше, ніж текст та зображення на ту ж тему.

facial-expression-furnitures-indoors-1595387

 

Відео контент не обов`язково має бути супер професійної якості, головне привабливим й переконливим, аби його хотілося поширити. 

YouTube стає місцем первинного пошуку інформації

YouTube буде зростати. І не лише як місце, куди завантажують відео, а як місце, де люди шукають інформацію.

Цей популярний відеохостинг вже стає платформою первинного пошуку інформації для молодого покоління людей. 12-21 річні використовують YouTube не лише для перегляду розважального відео, але для пошуку інформації, аби виконати якісь шкільні завдання, знайти пояснення на теми, які їх цікавлять, вивчити чи зробити щось тощо. Тому, громадським організаціям варто звернути увагу на потенціал YouTube-каналів.

Оптимізуйте вашу інформацію для мобільних пристроїв

Ще один загальний тренд – люди все більше користуються мобільними пристроями, щоби отримувати інформацію, дивитися на YouTube свої улюблені телевізійні програми. Що це означає для громадських організацій? Що люди дізнаватимуться про вас із соціальних мереж, потім зайдуть на ваш сайт, а потім вони дивитимуться ваші відео. І все це вони робитимуть через мобільні пристрої. Майте це на увазі. Не забувайте також про ще один нюанс: лише 41% із цих мобільних пристроїв — смартфони. Це означає, що ваші пости мають бути доступними для читання на простіших пристроях. 

Взагалі, загальна тенденція така, що використання телебачення поступово знижується. 


 

Підготувала: Удовенко Ксенія 

 


Останні публікації цього розділу:

Коли крапка має значення. Подібні назви ГО — що каже закон?

Які дані про кандидата/ку на посаду роботодавець вимагає на законних підставах?

Як (не)писати на "Громадський Простір": поради для користувачів/ок Порталу

Ви ФОП чи юридична особа з Херсонщини? Змінювати місце реєстрації не потрібно

Як зберігати чутливі дані та на що слід звернути увагу?

Як зареєструвати громадську організацію в умовах війни