Катерина Загорій: 5 важливих меседжів для благодійних організацій

Катерина Загорій, директорка з розвитку «Фонду родини Загорій», дає кілька порад  для громадських організацій та благодійних фондів - що варто  робити, аби здобути більше довіри та працювати ...

Слайдер ГП(2)

Громадський Простір

Катерина Загорій, директорка з розвитку «Фонду родини Загорій», дає кілька порад  для громадських організацій та благодійних фондів – що варто  робити, аби здобути більше довіри та працювати ефективніше.  Ці п’ять порад особливо стануть у нагоді на початку року.  

“Якщо ви хочете змінити світ – почніть із себе! Будьте відкритими! Новий рік вимагатиме від нас згуртованості та чіткого усвідомлення поставлених цілей. Наша мета зробити благодійність і волонтерство популярними, модними і природними явищами. Кожен акт доброчинності значущий, а кожен учасник важливий, особливо коли ми діємо разом. Тому давайте працювати спільно задля того, щоб наш світ став добріше та гуманніше”. 

1. Будьте відкритими та прозорими, якщо бажаєте, щоб вам довіряли

У дослідженні «Благодійність та волонтерство», яке проводилось на замовлення «Фонду родини Загорій», підкреслюється, що більшість з офіційно зареєстрованих в Україні 17726 благодійних організацій (БО) існують лише «на папері». Тоді як за оцінками Українського форуму благодійників, основний благодійний бюджет України становлять 500-1000 організацій. Дані за видами діяльності доступні тільки для 89 найбільших організацій, які відкрили свою податкову звітність аналітикам Українського форуму благодійників.

Детальніше з результатами дослідження можна ознайомитись:

УЧАСТЬ НАСЕЛЕННЯ У БЛАГОДІЙНИХ ТА ВОЛОНТЕРСЬКИХ ПРОЕКТАХ 

ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ БЛАГОДІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ 

ЯК ДІТИ СТАВЛЯТЬСЯ ДО БЛАГОДІЙНОСТІ ТА УЧАСТІ У БЛАГОДІЙНИХ ПРОЕКТАХ 

 2. Будьте креативними

Суспільство втомилось від традиційних «help», «SOS». Плануйте креативні акції, ініціативи, створюйте більше інструментів та опцій із залучення людей до благодійних проектів. Давайте можливість ставати частиною великих змін та глобальних перемог.

 3. Більше інформуйте суспільство про свою роботу

Проводьте тренінги, семінари, конференції, створюйте інтернет-платформи з інформацією про програми та проекти.

 4. Більше спілкуйтесь всередині сектору

Надзвичайно важливо говорити про «що болить», проблеми, які виникають та ділитись досвідом, адже об’єднавшись – ми можемо більше!

 5. Аналізуйте

Проведіть аналіз своєї діяльності та поточний рівень впливу на цільові процеси серед НУО та фондів.

Ефективного, креативного та дієвого року!


Останні публікації цього розділу:

П’ять шаблонів для створення впливової інфографіки для НУО

Як створювати контент, оптимальний для пошукових систем

SMM для громадського сектору: чому просто вести соцмережі вже недостатньо?

Огляд NGO Technology Report 2019: витрати на технології зросли на 51%

Грантрайтингові практики: спочатку про базис

П'ять порад із цифрового фандрайзингу для невеликих НУО