6 вагомих причин практикувати SEO для громадських організацій

Пошукова оптимізація або search engine optimization (SEO) збільшує видимість вашої організації в звичайних (не оплачених) результатах пошуку, полегшуючи процес пошуку та спрямування людей на ваш ...

Слайдер ГП(47)

Громадський Простір

Пошукова оптимізація або search engine optimization (SEO) збільшує видимість вашої організації в звичайних (не оплачених) результатах пошуку, полегшуючи процес пошуку та спрямування людей на ваш веб-сайт. Багато громадських організацій не приділяють уваги SEO, тому що не розуміють переваг. 

Маріан Дерш – спікер, коуч, засновниця Фандрейзингової Академії Speaker, а також автор книги “Courageous Communication: How Codependence Is Making Your Nonprofit Brand Boring and What to Do About It”, називає такі

 

6 причин, чому SEO  варте ваших часу та зусиль  

 

1. Ви можете конкурувати з великими брендами без великого бюджету

SEO не ранжує за розміром або бюджетом. Їй важливі ключові слова (keywords). Шлях до вищого рейтингу – використання правильних keywords… не слів, які використовує ваша організація, а слів, які використовують люди в пошуку.

Слова можуть бути різними. Не намагайтеся їх вгадати. Досліджуйте їх.

Наприклад, такі сайти як SEMRush або Google Ads Keyword Planner допомогають знайти найбільш вживані keywords в веб-пошуках. 

Скажімо, ваша організація припинила використовувати термін “громадське суспільство” і використовує замість нього вже правильне “громадянське суспільство”. Але це ви знаєте, що це правильно. Не всі. І це нормально використовувати “громадське суспільство” як keywords. Коли люди знайдуть вас і долучаться, тоді вони зможуть самі або з вашою допомогою вже дізнатись, що є правильний варіант. Підбирайте keywords і люди будуть слідувати за вами. 

  1. Ви можете створити репутацію та охоплення 

Одним зі способів зростання вашої присутності в Інтернеті та репутації неприбуткової організації, якої ви можете досягти, лежить через експертну думку. Добре говорити про ваш успіх, результати, зміни. Те, що створює більше усвідомленого контакту з людьми, що поділяють вашу місію – це експертний контент. 

Ваша організація ж є експертом у своїй темі? Якщо ви, наприклад, надаєте комунікаційні послуги, створюйте статті про всілякі фішки для кращої комунікації, більшої видимості . Ви також можете коментувати пости, що стосуються вашої тематики. Діліться досвідом на своєму веб-сайті та в соцмережах, щоб підвищити рейтинг. Не буде зайвим, якщо ви час від часу даватимете лінк на ваш веб-сайт, де є справді корисна інформація до згаданої теми. Посилання з вашого сайту та на ваш сайт підвищують рейтинг SEO.

Світ користується сайтом Answer the Public для вивчення того, що цікавить людей в Гуглі.

  1. SEO допомагає донорам знайти вас та дізнатись про успіхи

Вирішальне значення для збору коштів відіграє спрощення можливостей пошуку вас для донорів. Навіть якщо вони шукають ваше ім’я неправильно, вас все одно легко знайти. Плюс, це бонусне почуття гордості за організацію, яку вони підтримують, коли вона має високий рейтинг. 


 Як підвищити SEO для неприбуткових організацій

  • Використовуйте keywords в назвах до картинок. Замість того, щоб завантажувати картинку з присвоєною їй назвою, перейменуйте її відповідно до ваших keywords. Замініть ті рандомні цифри та букви на ваші ключові слова. Зробіть це для будь-яких фото, PDF-файлів, або відео, які ви завантажуєте на сайт.
  • Використовуйте свої ключові слова попереду, а решту заголовку  в кінці. Приклад: Комунікації НУО: 5 способів покращити вашу сторінку у Фейсбук.
  • Завантажуйте презентації на Google Slides. Google любить, коли користуються цим продуктом. Якщо ви маєте готові презентації, завантажте їх.  
  • Використовуйте більше відео. YouTube – це друга за популярністю пошукова система, також є власністю Google. Створюйте відео з вашим експертним змістом, завантажуйте на ваш YouTube канал. Не забувайте перейменовувати відео відповідно до ваших ключових слів, а також використовуйте keywords в описі до відео та хештегах. Відео не мають бути ідеальними, вони повинні мати відповідний вміст. Використання відео в соціальних мережах також підвищить охоплення. 

      4. Ви матимете постійний потік потенційних прихильників

SEO може допомогти вас знайти людям, котрі не знають вас, але мають спорідненість з вашою справою. Коли ви розумієте, які keywords шукають і використовуєте їх, ви можете залучити більше людей до вашої організації. Ці люди складуть групу зацікавлених у вашій місії, які самостійно змогли знайти вас, тому є перспективними. Таким чином, ви отримуєте нових донорів, волонтерів або учасників програм для вашої організації.

  1. SEO може допомогти вам отримати локальну увагу

Навіщо зосереджуватись на чомусь глобальному, як, наприклад, рейтинг пошукової системи, якщо ваша організація має локальний фокус? Пошукові системи включають в себе географічну інформацію в результатах. Ваша організація матиме вищий рейтинг в пошуку, якщо буде включати ваш регіон знаходження.  Google Business Profile з відгуками, зображення Google Maps на вашому веб-сайті можуть підвищити локальні рейтинги.

  1. Збільшиться продуктивність використання соціальних мереж

Як і будь-яка маркетингова стратегія, SEO не є срібною кулею, і краще працює, коли вона є частиною інтегрованого маркетингового плану. Він допоможе збільшити ефективність будь-чого, що ви робите на вашому веб-сайті або в соціальних мережах. Зосередження на ключових словах для досягнення більшої узгодженості з потенційними прихильниками, використання їх на всіх платформах соціальних мереж, а також на вашому сайті, зроблять ваші нинішні зусилля більш привабливими та ефективними.

 

 

Підготувала Вероніка Швець 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Ефективний реліз. Мати продовження, достойне яскравого задуму

Стратегічне планування для НУО: керівництво з основ

Як за допомогою "гри в кості" запустити соцпідприємництво? Розказуємо інтерактивно

Державні сайти по-новому. Або як громаді знайти шлях до серця інвестора?

Найпоширеніші помилки грантрайтингу. Аналізує «Креативна Європа»