Журналіст для проєкту про суспільну доброчесніть

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


журналістика
Журналіст для проєкту про суспільну доброчесніть

Громадська організація “Смарт освіта” в партнерстві з німецькою організацією ChildFund Deutschland (“Дитячий Фонд Німеччини”) за підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва та розвитку Німеччини (BMZ) реалізує проєкт “Навчання суспільної доброчесності в українській початковій освіті як довготривалий та ефективний інструмент подолати “побутову корупцію”.

У межах проєкту оголошено конкурс на надання послуг журналіста.

Опис обов’язків: 

  • написання статей про навчання суспільної доброчесності в українській початковій школі. 
  • підготовка, проведення та оформлення інтерв’ю з освітянами;
  • участь у комунікаційній роботі організації;
  • участь у підготовці та редагуванні аналітичних матеріалів, статей;
  • взаємодія з командаю організації у межах проєкту;
  • участь у підготовці звітних матеріалів за результатами проєктної діяльності;

Вимоги:

  • вища журналістська освіта 
  • відмінне знання і практичне розуміння основ законодавства України у сфері освіти, 
  • відмінні здібності та навички грамотного письма;
  • висока мотивація щодо розвитку журналістики у сфері освіти;
  • високі аналітичні здібності та високий рівень самоорганізації;
  • хороші комунікативні навички (спілкування, навички встановлення контактів та сприйняття командної роботи);

Надсилайте резюме  до 04.02.2021 на електронну пошту ГО “Смарт освіти” [email protected] з темою листа “Журналіст до проєкту про суспільну доброчесність”.


Останні публікації цього розділу:

Головний/а бухгалтер/ка

Проєктний/а менеджер/ка (Харків)

Експерти/ки з організації і надання соціальних послуг (послуг соціального характеру)

Старший/а асистент/ка проєкту / Senior Project Assistant

Літературний/а редактор/ка

Відкритий конкурс заявок для формування пулу асоційованих експертів (забезпечення координації на національному рівні, залучення регіональної експертизи, здійснення впливу на формування політики, фасилітації діалогу, залучення громадськості та інтеграції принципів забезпечення психічного здоров'я)