Консультант/ка з муніципальних (місцевих) фінансів та управління публічними інвестиціями

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Cowater Ukraine

prostirjob_vacancy_dfrfycsz1
Консультант/ка з муніципальних (місцевих) фінансів та управління публічними інвестиціями

Посада: Консультант/ка з муніципальних (місцевих) фінансів та управління публічними інвестиціями (УПІ)

Локація: Київ, Україна

Керівник: Заступник керівника команди програми (DTL-P)

Проєкт U-RESTORE – це шестирічна ініціатива, яку реалізовує консорціум громадських організацій під керівництвом Cowater International та фінансує Міністерство закордонних справ Канади (GAC).

Мета проєкту — посилити стійкість місцевих громад, зокрема жінок та груп у вразливій ситуації, у 12 громадах двох областей на підконтрольних уряду територіях України шляхом розвитку спільного та прозорого процесу відновлення на місцевому рівні.

U-RESTORE сприятиме підвищенню ефективності міністерств і громад у координації та управлінні гендерно чутливим і інклюзивним відновленням, а також зміцненню потенціалу українського громадянського суспільства для кращої підтримки цього процесу та підзвітності органів влади.

Проєкт співпрацює з громадськими організаціями, зокрема тими, що представляють інтереси жінок і груп у вразливих ситуаціях, аби впливати на прийняття рішень щодо відновлення в громадах і сприяти інклюзивному та прозорому врядуванню. U-RESTORE також впроваджує проєкти з реконструкції соціальної інфраструктури та підтримки малого економічного розвитку, що відповідають пріоритетним потребам громад.

Опис вакансії: Експерт із муніципальних (місцевих) фінансів і управління публічними інвестиціями (УПІ) надаватиме технічні консультації та підтримку розвитку потенціалу громад у плануванні, визначенні пріоритетів та управлінні інвестиціями відповідно до національної реформи у сфері публічного інвестування (УПІ).

Експерт допомагатиме органам місцевого самоврядування, зокрема Місцевим Інвестиційним радам розвивати практичні навички  для ефективного використання основних інструментів управління публічними інвестиціями — середньострокових інвестиційних планів (СПІ) єдиних проєктних портфелів публічних інвестицій (ЄПП) та платформи DREAM. Мета — забезпечити прозорість, обґрунтованість і сталість інвестиційних рішень.

Також експерт братиме участь у реалізації проєктів із реконструкції соціальної інфраструктури та місцевого економічного розвитку, допомагаючи громадам інтегрувати ці інвестиції в офіційні процеси управління публічними інвестиціями та довгострокові плани розвитку.

Експерт із муніципальних (місцевих) фінансів та управління публічними інвестиціями буде:

  • Брати участь у розробці та перегляді системи оцінки спроможності громад щодо впровадження реформи публічних інвестицій.
  •     Брати участь у воркшопах і координаційних зустрічах із командою проєкту та бенефіціарами для узгодження підходів до розвитку спроможності у сфері управління публічними інвестиціями
  • Надавати оновлену інформацію щодо ключових змін державної політики та дискусій на національному рівні, пов’язаних із реформою управління публічними інвестиціями (УПІ) та її методологією, включно з аналізом основних викликів впровадження та можливих розбіжностей у нормативних вимогах.
  • Проводити цільові практичні тренінги з питань застосування середньострокових інвестиційних планів (СПІ), стратегічних програм і проєктів та платформи цифрового управління відбудовою DREAM для представників громад — учасників проєкту
  • Аналізувати місцеві політики та практики у громадах і надавати рекомендації щодо їх удосконалення.
  • Проводити онлайн-консультації, допомагаючи громадам узгоджувати процеси інвестиційного планування та бюджетування з національними стандартами УПІ.
  • Визначати найкращі практики на місцевому рівні та поширювати їх серед команди проєкту й громад.
  •     Брати участь у підготовці звітів, аналітичних записок і навчальних матеріалів, що сприяють підвищенню потенціалу у сфері УПІ.

Вимоги:

  • Ступінь бакалавра у сфері економіки, фінансів, державного управління або суміжних галузях.
  • Щонайменше 3 роки досвіду у сфері підтримки місцевого самоврядування, інклюзивного відновлення чи розвитку громад.
  • Підтверджений досвід у сфері муніципальних фінансів, фіскальної децентралізації або планування публічних інвестицій.
  •     Обізнаність із поточними процесами формування політики у сфері УПІ на національному рівні та наявність контактів із ключовими стейкхолдерами в міністерствах.
  • Досвід співпраці з громадами та органами місцевого самоврядування в Україні, зокрема у сфері стратегічного планування, розвитку спроможності громад, фінансового менеджменту, відновлення чи децентралізації
  • Практичний досвід роботи з інструментами УПІ, такими як СПІ, ЄПП або DREAM, буде суттєвою перевагою.
  • Розуміння принципів гендерної рівності, інклюзивності та підзвітності в місцевому врядуванні.
  • Високий рівень організаційних, координаційних, комунікаційних та звітних навичок.
  •     Високий рівень самостійності та відповідальності у виконанні завдань, зокрема під час роботи поза офісом у відрядженнях.
  • Вільне володіння українською мовою, знання англійської буде перевагою.
  •     Уміння ефективно розставляти пріоритети та якісно працювати в динамічному середовищі, оперативно реагуючи на зміни й виклики.
  •     Готовність часто подорожувати в межах цільових областей проєкту.

Умови контракту: Це консультантський контракт терміном на 6 місяців із максимальною зайнятістю до 50 робочих днів (LOE). Контракт може бути продовжений за взаємною згодою консультанта та команди проєкту.

Процес подання заявки: Кінцевий термін подання заявок — 31 грудня 2025 року. Щоб подати заявку, надішліть CV із підписом в темі листа: Прізвище, Ім’я – Назва посади на адресу: [email protected]

Ми прагнемо створити інклюзивне та різноманітне робоче середовище і заохочуємо до подання заявок жінок та представників різних спільнот і ідентичностей.

Cowater International — роботодавець із рівними можливостями. Рішення про працевлаштування базуються на професійних якостях і відповідності вимогам посади. Cowater не здійснює дискримінації за ознаками раси, релігії, статі, гендерної ідентичності, інвалідності, віку чи будь-якої іншої характеристики, захищеної законом.

Ми вдячні всім кандидатам, але зв’яжемося лише з тими, хто пройде до наступного етапу відбору.

Про компанію: Cowater International — провідна міжнародна консалтингова компанія, заснована у 1985 році. Штаб-квартира компанії розташована в Оттаві (Канада), а корпоративні центри — у Гельсінкі (Фінляндія), Берліні (Німеччина), Брюсселі (Бельгія) і Лондоні (Велика Британія), а також в інших містах. Cowater International успішно реалізувала понад 2500 проєктів у більш ніж 95 країнах світу. Компанія працює з урядами, представниками приватного сектору, громадськими організаціями та громадами, реалізуючи проєкти, що сприяють соціально-економічному розвитку, зміцненню інститутів, поліпшенню стану довкілля та забезпеченню рівних можливостей для всіх. Cowater International — міжнародна та багатопрофільна команда, віддана справі побудови кращого майбутнього заради людей, для яких ми працюємо. Завдяки адаптивному підходу до управління, компанія щороку з 2017 року відзначається одним із лідерів корпоративного управління в Канаді.

Вебсайт: www.cowater.com  

Facebook: http://www.facebook.com/CowaterUkraine

Linkedin: https://cutt.ly/pr5lNMCF 

 

ENG

Position: Municipal (Local) Finance and Public Investment Management (PIM) Consultant

Location: Kyiv, Ukraine

Supervisor:  Deputy Team Leader- Programs (DTL-P)

Context: U-RESTORE is a five-year initiative funded by Global Affairs Canada and implemented by Cowater International in partnership with Ukrainian civil society. The project seeks to Enhance the resilience of local communities, particularly women and groups in vulnerable situations, in 12 hromadas across two oblasts in government-controlled areas of Ukraine by fostering a collaborative and transparent local recovery process. U-RESTORE will increase the effectiveness of national ministries and hromadas in coordinating and managing gender-responsive and inclusive recovery, while strengthening Ukrainian civil society to better support recovery and hold government accountable. The Project will work with civil society organizations, especially those representing women and groups in vulnerable situations, to influence recovery decision-making in hromadas and foster inclusive and transparent governance. It will also implement social infrastructure reconstruction and small-scale economic development projects responding to priority community needs.

Description of Position: The Municipal (Local) Finance and Public Investment Management (PIM) Expert will provide technical guidance and capacity-building support to hromadas in planning, prioritizing, and managing investments in line with the national PIM reform. The Expert will support local governments and Local Recovery Committees (LRCs) in building practical skills and systems to effectively use key PIM tools – including Mid-Term Investment Plans (MTIPs), Single Project Pipelines (SPPs), and the DREAM platform – ensuring that investment decisions are transparent, evidence-based, and sustainable.

The Expert will also contribute to the implementation of social infrastructure reconstruction and small-scale economic development projects that respond to priority community needs, helping hromadas integrate these investments into formal PIM processes and long-term development plans.

Responsibilities:

The Municipal Finance and PIM Expert will:

  •     Contribute with the development and review of the Local Capacity Assessment framework as it relates to the implementation of PIM
  •     Participate in workshops and meetings with project staff and beneficiaries to streamline approaches to capacity building on PIM
  •     Provide an update on the key policy updates and policy discussions happening on the national level in regards of PIM reform and its methodology, analysing potential challenges in implementation and conflicting requirements
  •     Deliver targeted and practical training on the use of MTIPs, SPPs, and the DREAM platform for representatives of the project hromadas
  •     Review local policies and practices in the targeted hromada and provide recommendations for improvement
  •     Provide online consultations to support hromadas in aligning their investment planning and budgeting processes with national PIM standards and procedures.
  •     Identify best practices on the local level and share them with the project team and communities.
  •     Contribute to the development of reports, policy briefs, and training materials that support PIM capacity building.

Requirements

  •     Minimum Bachelor’s in the field of Economics, Finance, Public Administration or other relevant fields.
  •     Minimum 3 years of experience supporting local governance, inclusive recovery, or community-driven development.
  •     Proven experience in municipal finance, fiscal decentralization, or public investment planning.
  •     Awareness of current policy discussions on PIM on the national level and direct contact with key stakeholders in ministries.
  •     Experience working with hromadas and local authorities in Ukraine, particularly in strategic planning, capacity building, financial management, recovery or decentralization contexts.
  •     Practical experience in applying PIM tools such as MTIP, SPP, or DREAM platform is a strong asset.
  •     Understanding of gender equality, inclusion, and accountability in local governance.
  •     Excellent organizational, coordination, communication and reporting skills.
  •     Ability to work independently with minimal supervision and manage field logistics.
  •     Fluency in Ukrainian; working knowledge of English preferred.
  •     Ability to manage competing priorities and maintain high-quality standards under pressure.
  •     Ability to travel frequently within the oblast.

Employment Conditions:

This is a Consultant agreement for the period of 6 months with maximum days of 50 LOE.  The contract may be extended based on mutual agreement between consultant and project staff.

Application Process

The application deadline is December 31, 2025. To be considered, please send your documents using the following format: Last Name, First Name – Position Title.:

[email protected]

We are dedicated to fostering an inclusive and diverse workplace. We particularly welcome and encourage applications from women, individuals of diverse backgrounds and identities.

Cowater International is an equal opportunity employer. Employment is based on merit and qualifications relevant to professional experience and position requirements. Cowater does not discriminate against any employee or applicant on the basis of race, religion, sex, gender identity, disability, age, or any other status protected by law.

We thank all applicants; however, only that shortlisted will be contacted.

About Us

Cowater International is a leading global development consulting company founded in 1985. Headquartered in Ottawa, Canada and with corporate hubs in Montreal, Canada, Brussels, Belgium, and London, UK. Cowater International has successfully delivered a portfolio of over 2500 projects and assignments in more than 95 countries. We work with governments, private sector actors and communities implementing projects that support socio-economic development, institutional strengthening, environmental improvements, and advance equal opportunities for all. We are a diverse and experienced team committed to building a better tomorrow for the people we serve. Our adaptive approach to management has led to our yearly award-winning work and recognition as one of Canada’s Best Managed Companies since 2017.
We thank you for your interest in building a better tomorrow. 


Останні публікації цього розділу:

Фахівець/чиня з моніторингу та оцінки

Асистент/ка з підтриманого проживання

PR-менеджер/ка

Спеціаліст/ка з питань відновлення / Regional Recovery Officer

IT Consultant / ІТ-консультант/ка

Адміністративний/а асистент/ка, помічник/ця керівника