Заступник_ця керівника відділу корпоративного управління

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
vvg1964

Vacancy вакансія dfrfycsz(1)
Заступник_ця керівника відділу корпоративного управління

 Резюме

Фонд «Євразія» шукає кваліфікованого кандидата на штатну посаду заступника керівника відділу корпоративного управління для Проекту USAID з реформування державних підприємств в Україні (SOERA).

Метою SOERA є зміцнення управління та прозорості у державному секторі, покращення керування та нагляду, сприяння приватизації державних підприємств (ДП) та розробка стратегічної моделі управління підприємствами, які залишаються у державній власності. Розумне реформування та цілеспрямована приватизація українських ДП зменшить можливості для корупції, збільшить участь приватного сектору та стимулюватиме широке економічне зростання. Компоненти SOERA включають:

  1.  Огляд ДП, інформація та стратегія
  2. Створення координаційного механізму реформ та стратегічних комунікацій
  3. Перегляд та вдосконалення політик, законодавства та нормативних актів щодо управління державними активами
  4. Сприяння використанню та приватизації ДП
  5. Удосконалення корпоративного управління, менеджменту та ефективності державних підприємств
  6. Надання технічної допомоги уряду та державним підприємствам з реагування на надзвичайні ситуації та підготовки до відновлення

 Резюме позиції

Заступник керівника відділу корпоративного управління підтримуватиме керівника відділу корпоративного управління (КУ), заступників керівника проєкту та керівника проєкту щодо корпоративного управління у всіх компонентах SOERA. Вона/вона допомагатиме Керівнику КУ керувати робочими напрямками, розробляти нові проєкти, а також створювати та редагувати звіти для клієнтів, пов’язані з корпоративним управлінням.

 Основні функції

  • допомагати керівнику КУ в управлінні проєктами та завданнями, пов’язаними з КУ для підтримки уряду України та іншим зацікавленим сторонам у покращенні КУ у державному секторі
  • Контролювати, керувати та звітувати про роботу незалежних консультантів, субпідрядників і консультантів
  • Готувати, переглядати та редагувати звіти, записки, концепції та інші документи, пов’язані з КУ, відповідно до робочого плану SOERA
  • Надавати експертні думки, поради та рекомендації керівництву SOERA та USAID з питань КУ та служити орієнтиром у питаннях, пов’язаних з КУ
  • Надавати необхідну підтримку керівнику КУ та іншим співробітникам SOERA з питань, пов’язаних з КУ
  • Створювати щотижневі нотатки про проблеми та завдання проекту для внутрішньої та зовнішньої аудиторії
  • Приймати участь у публічних заходах SOERA, плануванні роботи та стратегічних сесіях

 Освіта

  • Ступінь магістра акредитованого університету в галузі права, соціальних наук або іншої суміжної галузі, а також мінімум три роки професійного досвіду в корпоративному управлінні, боротьбі з корупцією, управлінні державною власністю або в суміжній галузі.

 Кваліфікація/Досвід

  • Експертиза в одній або кількох із таких областей: корпоративне або державне управління; комплаєнс; боротьба із корупцією; політика, правова та регуляторна реформа; управління державним майном.
  • Продемонстрована здатність добре працювати в команді та адаптуватися до мінливих умов і реалій.
  • Продемонстрована здатність встановлювати та підтримувати продуктивні стосунки з державними службовцями, громадянським суспільством та міжнародними донорами, включно з політично чутливими питаннями.
  • Продемонстровані навички роботи з людьми, щоб керувати різноманітними командами експертів.
  • Здатність узагальнювати складні проблеми та тексти усною та письмово, доступною та привабливою для зовнішньої аудиторії мовою.
  • Досвід роботи в USAID або інших міжнародних донорських проектах є значною перевагою.
  • Виняткові навички письма, редагування та комунікації. Здатність ефективно писати для різних форматів і аудиторій.
  • Поглиблені знання англійської мови, включаючи переклад професійних документів.
  • Високий рівень професійної етики та персональної відповідальності.
  • Сильні навички тайм-менеджменту та розуміння управління проектами.
  • Володіння MS Office (Word, PowerPoint, Excel).

 Кваліфіковані кандидати повинні подати резюме, супровідний лист і дві професійні рекомендації англійською за посиланням: https://workforcenow.adp.com/mascsr/default/mdf/recruitment/recruitment.html?cid=9415b986-62cf-4bf0-9c5b-83bcf27c99b8&ccId=19000101_000001&jobId=475779 не пізніше 10 липня 2023 року. Будь ласка, надішліть резюме та супровідний лист до як один документ. У полі теми електронного листа вкажіть наступне: «Заступник керівника відділу корпоративного управління». Кандидати, які пройдуть відбір будуть запрошені на співбесіду.

 


Останні публікації цього розділу:

Лідер(ка) тематичної команди "Фінансова децентралізація"

Консультант/ка з питань діяльності з розвитку потенціалу держслужбовців

Довгострокове волонтерство у польському Центрі сусідства “Przystań Śmidowicza”

Engineering Analyst (Wаter), Kyіv, Natіonal position

Stakeholder Engagement and Environmental and Social Management Аnalyst - Kyіv

Engineering Anаlyst (Heat), DS-Kyіv