Заступник керівника Департаменту зовнішньоекономічних зв’язків

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
OBogatyrchuk

Федерація роботодавців України (ФРУ) – найбільш впливове об’єднання українського бізнесу. Заснована у 2002 році, Федерація вже 14 років успішно представляє та захищає інтереси бізнесу як в Україні так і на міжнародному рівні.

Источник: http://fru.org.ua/ua/about

Вимоги:

  • Вища освіта (бажано юридична або економічна) – від 2-х років на аналогічній  позиції;
  • Володіння англійською мовою на рівні advanced;
  • Здатність аналізувати інформацію і узагальнювати її;
  • Вміння організувати ефективну роботу інших людей;
  • Вміння чітко і структуровано викладати інформацію;
  • Здатність працювати з великими масивами інформації;
  • Знання державної системи діловодства, основ роботи підприємства, бюджетування.

Обов’язки:

1.  Контроль і вирішення адміністративних, організаційних питань щодо забезпечення і обслуговування роботи Департаменту.
2.
Реалізація управлінських рішень, контроль і регулювання ходу виконання завдань, розподіл функцій.
3.
Робота з діловими документами; ведення ділової переписки та баз даних по діловим листуванням і контактам, в тому числі іноземним.
4. 
Комунікаційне та інформаційний супровід членів Комітету.
5. 
Організація і координація проведення ділових зустрічей, спеціальних нарад, засідань Комітету.
6.
Підготовка відповідей на письмові звернення.
Своєчасна обробка вхідної та вихідної кореспонденції, її доставка за призначенням. Здійснення контролю термінів виконання документів, а також їх правильного оформлення.
7.
Підготовка проектів листів, розпоряджень керівництва Комітету, планів підготовки заходів, інструкцій, довідкових матеріалів та ін.
8.
Взаємодія з зовнішніми організаціями, партнерами та пресою.
9.
Формування бюджетів г за статтями витрат підрозділу і здійснення контролю за їх використанням.
10.
Взаємодія з центральними органами влади в частині узгодження програмних і нормативних документів.
11.
Аналіз інформації, проектів законів, постанов, програм та інших документів, що надходять від зовнішніх структур.
12. 
Аналіз і систематизація інформації, підготовка аналітичних звітів і доповідей керівництву.
13.
Аналіз законодавства України в рамках діяльності та міжнародного законодавства, зон вільної торгівлі.
14.
Інформаційно-комунікаційна підтримка.

Умови роботи:

Регіон: Київ

Сайт: http://fru.org.ua/

Галузь компанії:

Громадські організації

Оформлення по КЗпП

Повна зайнятість

15 000 грн.

Контакти:

e-mail: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Kонсультант/ка-правник/ця з питань благодійної допомоги територіальним громадам програми DOBRE

Спеціаліст/ка по роботі з персоналом в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Програмний (-на) менеджер (-ка) / Area Programme Manager

Старший/а бухгалтер/ка в проєкт «Сприяння доброчесності у публічному секторі»

Консультант(-ка) з питань психічного здоров'я та психосоціальної підтримки (MHPSS) (STTA, національна)/Consultant on Mental Health and Psychosocial Support (MHPSS) (STTA, national)