Закупник/ця / Supply Chain Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
[email protected]

Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Закупник/ця / Supply Chain Assistant

Представництво Датської Ради у справах біженців (ДРБ) є провідною міжнародною гуманітарною організацією, основною метою якої є захист, підтримка та просування довгострокових рішень для постраждалого від переміщення населення.

ДРБ існує в Україні з 2014 року. На даний момент у ДРБ працює понад 700 співробітників загалом на території України. У 2024 році ДРБ продовжить суттєве розширення для впровадження реагування на надзвичайні ситуації в секторах соціально-правового захисту, економічного розвитку, відбудови житла та розселення та гуманітарного роззброєння та миробудівництва (гуманітарного розмінування), надаючи пряму підтримку відповідальним особам та громадським організаціям (ГО), а також їх партнерам. ДРБ надалі розвиватиме довгострокові рішення, адаптуючи їх до ситуації, що змінюється.

Загальні цілі посади:

Закупник забезпечує адміністративну та/або технічну логістику та підтримку закупівель, включаючи управління автопарком та складування. Ця роль зосереджена і забезпечує дотримання процедур і керівних принципів ДРБ на регіональному рівні. Роль сприяє розробці стратегій, які трансформуються у плани дій та повсякденні завдання. Ця позиція базуватиметься в Миколаєві з можливістю відряджень в інші регіони за потреби.

Вашими основними обов’язками будуть:

  • Забезпечувати відстеження всіх замовлень з моменту планування та запиту до остаточного отримання;
  • Готувати відповідні документи для закупівлі товарів та послуг;
  • Приймати участь у оцінці заявок та пропозицій та забезпечувати, щоб звіт про оцінку заявок, технічна оцінка, протоколи переговорів та погоджений контракт при відборі консультантів містили всі факти та інформацію, необхідні для обґрунтування рекомендацій, зроблених у звіті;
  • Брати участь у спільній перевірці товарів та обладнання, що закуповуються, та перевіряти відповідність товарів технічним специфікаціям та кількості;
  • Перевіряти правильність обліку та маркування всіх старих та нових активів;
  • Проводити перевірку матеріальних цінностей;
  • Контролювати за поставками на склади ДРБ та відправками зі складів ДРБ та оформлювати необхідну документацію;
  • Підтримувати хороший зв’язок зі співробітниками складів в інших місцях розташування ДРБ та партнерських організацій;
  • Правильно застосовувати процеси ланцюжка постачання ERP.

Управління автопарком:

  • Допомагати у вирішенні завдань з керування автопарком у міру потреби;

  • Оновлювати щоденний графік руху транспортних засобів та записів та призначення всіх механічних транспортних засобів у міру необхідності;

  • Складати регулярні звіти про витрату палива та щомісячний аналіз використання транспортних засобів.

Для того, щоб бути успішним у ролі Закупника, ми очікуємо мінімум 1 рік досвіду роботи у відповідній сфері. Також ми очікуємо:

  • Вища освіта в галузі закупівель або іншої відповідної галузі;
  • Досвід виконання адміністративних завдань, включаючи ведення документації;
  • Відмінні навички роботи з інформаційними технологіями, включаючи досвід роботи із системою управління ланцюжками постачання ERP;
  • Досвід управління ланцюжком поставок, включаючи закупівлю, транспортування та розподіл, управління складом та запасами;
  • Досвід роботи зі стандартними процедурами закупівель та документацією;
  • Досвід роботи з автомеханікою чи електромонтажем (не обов’язково);
  • Бажано володіння англійською мовою на середьньому рівні і вище;
  • Вільне володіння українською мовою.

Для усіх посад ДРБ вимагається, щоб особи, які їх займають, володіли ключовими компетенціями, визначеними ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: Зосередженість на досягненні результатів з одночасним забезпеченням ефективності процесів.
  • Співпраця: Залучення відповідних сторін та їх заохочення до надання зворотного зв’язку.
  • Ініціативність: Особистий контроль ситуації та взяття на себе ініціативи, з одночасним прагненням до інновацій.
  • Спілкування: Вміння ефективно і чесно слухати та говорити.
  • Доброчесність: Дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки стосовно цінностей та Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та домагань.

Ми пропонуємо:

Контракт: безстроковий контракт після успішного проходження 3-х місячного випробувального терміну;

Рівень: І — неуправлінський

Місце виконання обов’язків: Миколаїв

Дата початку: якомога швидше

Заявки відкриті лише для громадян України. Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування Датської ради у справах біженців.

Процес подачі заявки:

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169485&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 1 квітня 2024 року.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель