Закупник/Supply Chain Assistant

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Hanna Muzychenko

Вакансія_фіксація_212_12.06
Закупник/Supply Chain Assistant

Представництво Данської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Команда DRC оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Закупника у місто Львів.

Загальна мета вакансії: Забезпечує адміністративну та/або технічну логістичну та закупівельну підтримку, включаючи управління автопарком та складування. Ця роль зосереджена на основі та забезпечує дотримання процедур та керівних принципів DRC на базовому рівні. Вона робить внесок у розробку стратегій бази, які втілюються у плани дій та щоденні завдання. Робота проходитиме у Львові з можливістю відряджень до інших місць, коли це необхідно.

Основні обов’язки:

  • Забезпечити відстеження всіх замовлень з моменту планування та запиту до остаточного отримання;
  • Підготовка відповідних документів для закупівлі товарів та послуг;
  • Участь у оцінці заявок та пропозицій та забезпечення того, щоб звіт про оцінку заявок, технічна оцінка, протоколи переговорів та погоджений контракт при відборі консультантів містили всі факти та інформацію, необхідні для обґрунтування рекомендацій, зроблених у звіті;
  • Брати участь у спільній перевірці товарів та обладнання, що закуповуються, та перевіряти відповідність товарів технічним специфікаціям та кількості;
  • Перевіряти правильність обліку та маркування всіх старих та нових основних засобів;
  • Проводити перевірку матеріальних цінностей;
  • Контроль за надходженнями на склади DRC та відвантаженням зі складів DRC ТМЦ та оформлення необхідної документації;
  • Підтримка хорошого зв’язку зі співробітниками складів в інших місцях розташування DRC та партнерських організацій;
  • Правильно застосовувати процеси ланцюжка постачання ERP.

Управління автопарком:

  • Допомога у вирішенні завдань з керування автопарком у міру потреби;
  • Оновлення щоденного графіка руху транспортних засобів та записів та призначення всіх механічних транспортних засобів у міру необхідності;
  • Складання регулярних звітів про витрату палива та щомісячний аналіз використання транспортних засобів.

Необхідний досвід та компетенції:

  • Вища оствіта в галузі закупівель або іншої відповідної галузі;
  • Мінімум 1 рік відповідного досвіду роботи;
  • Досвід виконання адміністративних завдань, включаючи ведення документації;
  • Відмінні навички роботи з інформаційними технологіями, включаючи досвід роботи із SCM ERP;
  • Досвід SCM, включаючи закупівлю, транспортування та розподіл, управління складом та запасами;
  • Досвід роботи зі стандартними процедурами закупівель та документацією;
  • Бажано знання англійської мови;
  • Вільне володіння українською мовою.

Усі посади ДРБ вимагають від особи, яка займає посаду, володіння основними компетенціями ДРБ:

  • Прагнення до досконалості: зосередженість на досягненні результатів при забезпеченні ефективних процесів.
  • Співпраця: залучення відповідних сторін і заохочення.
  • Взяття ініціативи: взяти на себе відповідальність та ініціативу, прагнучи до інновацій.
  • Комунікація: слухати та говорити ефективно та чесно.
  • Демонстрація доброчесності: дотримання та просування найвищих стандартів етичної та професійної поведінки щодо цінностей і Кодексу поведінки ДРБ, включаючи захист від сексуальної експлуатації, насильства та переслідувань.

Ми пропонуємо:

  • Цікаву роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 12 місяців із можливістю продовження залежно від результатів роботи та фінансування. Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну
  • Медичне страхування та страхування життя.

Заробітна плата та умови будуть відповідати умовам працевлаштування національного персоналу ДРБ в Україні.

Процес подачі заявки

Заявки відкриті лише для громадян України.

Усі кандидати повинні надіслати супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок) англійською або українською мовами за посиланням https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1036&ProjectId=169754&DepartmentId=19100&SkipAdvertisement=true

Заявки, надіслані електронною поштою розглядатися не будуть.

Кінцева дата подачі резюме: 29 листопада 2023р.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель