Закупівля послуг з графічного дизайну

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

tender_ntylth(15) закупівля послуг
Закупівля послуг з графічного дизайну

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з графічного дизайну в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з графічного дизайну відповідно до потреб проєкту на постійній основі протягом року щонайменше.

ОПИС ПОСЛУГ:  обрані підрядники надаватимуть наступні послуги: 

  • Створення дизайну та верстка різних видів друкованих та цифрових матеріалів, аналітичних звітів та інших релевантних документів;
  • Адаптація та оптимізація наявних макетів під різні формати та вимоги;
  • Тісна співпраця з командою для забезпечення найкращої якості кінцевого продукту.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; CV; портфоліо; реєстраційні документи;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 17 жовтня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_послуги графічного дизайну».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи, фізичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для фізичних осіб — до заявки додається: скан-копія паспорту, ІНН та резюме, що відповідає суті послуг, щодо яких оголошено тенде

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Щонайменше 5 років досвіду роботи з версткою багатосторінкових документів (звітів, досліджень, презентацій) в політичній галузі або дотичних сферах;
  • Високий рівень володіння графічними програмами (Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop та ін.);
  • Уміння працювати з текстами та графікою, створюючи візуально привабливі та функціональні матеріали;
  • Здатність дотримуватись встановлених дедлайнів та стандартів якості;
  • Креативність та увага до деталей;
  • Розуміння специфіки роботи в політичному контексті та уміння враховувати чутливість інформації.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ОСНОВНОГО ДОНОРА

ГО «Інтерньюз-Україна» звертає увагу учасників тендеру на те, що оскільки послуги надаватимуться в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), підрядник повинен дотримуватися вимог основного донора (USAID), що будуть викладені у додатку до договору укладеного із переможцем тендеру. Зазначені вимоги доступні для ознайомлення за посиланням.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ганни Асєєвої за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель