Юрисконсульт з питань соціального підприємництва

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
network

вакансія
Юрисконсульт з питань соціального підприємництва

Благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІД» (далі –  Мережа) оголошує конкурс на заміщення вакантної посади юрисконсульта з питань соціального підприємництва.  

Основні обов’язки кандидата:

  1. Правовий супровід господарської діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Медичний центр здоров’я та реабілітації «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» (далі – ТОВ), його Філій, які здійснюють діяльність у сфері надання медичних послуг.
  2. Забезпечення правових взаємозв’язків між Мережею, ТОВ, його Філіями, які здійснюють діяльність у сфері надання медичних послуг.
  3. Розробка та державна реєстрація Положень Філій, постановка Філій на облік у фіскальних органах, фондах соціального страхування, відкриття рахунків, замовлення печаток і штампів тощо.
  4. Підготовка та проведення перереєстрації дозвільних документів ТОВ на регіональні Філії, які здійснюють діяльність у сфері надання медичних послуг (ліцензія на медичну практику, ліцензія на поводження з наркотичними засобами та ін.).
  5. Оформлення змін до статутних документів ТОВ, його Філій, які здійснюють діяльність у сфері надання медичних послуг, проведення їх державної реєстрації.
  6. Ведення обліку статутних документів ТОВ, його Філій, які здійснюють діяльність у сфері надання медичних послуг.
  7. Організація та проведення загальних зборів ТОВ, оформлення протоколів загальних зборів ТОВ.
  8. Ведення договірної роботи на ТОВ, його Філій, які здійснюють діяльність у сфері надання медичних послуг (підготовка та укладення договорів оренди, постачання, оформлення передачі лікарських засобів тощо).
  9. Представництво інтересів ТОВ, його Філій, які здійснюють діяльність у сфері надання медичних послуг в судах, співпраця з контролюючими органами (листування з фіскальною службою, пожежниками, поліцією, банками, іншими державними та не державними органами).
  10. Підготовка та формування правових висновків; консультування співробітників ТОВ, його Філій, які здійснюють діяльність у сфері надання медичних послуг по спірним питанням; розробка та оформлення внутрішньої документації ТОВ, його Філій, які здійснюють діяльність у сфері надання медичних послуг (Наказів, Положень, Інструкцій та ін.).
  11. Моніторинг змін діючого законодавства та доведення їх до відома керівництва та співробітників.
  12. Виконання інших завдань, наданих керівником юридичної служби.

Юрисконсульта з питань соціального підприємництва буде прийнято на конкурсній основі та на підставі відповідності наступним вимогам:

Освіта: повна вища юридична освіта.

Досвід роботи: не менше 3 років досвіду роботи на аналогічних посадах. Досвід роботи в медичній сфері є перевагою.

Вимоги: відмінні знання законодавства в сфері медичного, господарського, цивільного, договірного, податкового права.

Навички:

  • Підтверджені навички у організації та супроводу діяльності бізнес-активностей.
  • Впевнене володіння офісними пакетами Microsoft Word, Excel, PowerPoint.
  • Аналітичне мислення.
  • Увага до деталей.
  • Стресостійкість.

Знання мов:

  • Вільне володіння українською/російською мовами (усно/письмово).
  • Базове володіння  англійською мовою (письмово).

Загальні вимоги для роботи у Мережі ЛЖВ:

  • Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб.
  • Результативність роботи.
  • Уміння працювати у команді.
  • Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями.
  • Підтримка та промотування місії, цілі та задач Мережі.
  • Готовність до відряджень.

Додаткова інформація:

При рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.

Співробітники Мережі мають право на оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства, користуються додатковими пільгами встановленими в Організації та медичним страхуванням (після проходження випробувального терміну).

Кінцевий термін подання резюме: 15 червня 2018 року

Як подавати заявки:

Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист українською мовою на ел.адресу: [email protected] до 15 червня 2018 року.

 В рядку «тема» повинно бути зазначено: «Ref: назва посади та ваше прізвище».

Контактні особи: Ковнір Наталія, Качанова Юлія тел. 467-75-67 


Останні публікації цього розділу:

Заступник/ця Радника з безпеки (Схід) в м. Дніпро

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад